Review
Apr 28, 2017, 11:41am

Sewa Van Murah Kuala Lumpur Serendah RM140/Sehari


  •  
  •  
  •  
  •  

Seronokkan kalau dapat bercuti beramai-ramai dengan ahli keluarga atau kawan-kawan?  Sekali sekala bila dapat cuti hujung minggu yang panjang sikit, apa kita rancang road trip dengan kawan-kawan yang satu kepala atau dengan semua ahli keluarga?  

Sewa Van Murah Kuala Lumpur

Lebih seronok lagi kalau semuanya dapat bersama dalam satu kenderaan.  Dalam perjalanan ke destinasi, kita bersembang dalam kenderaan.  Boleh juga mengunyah kudapan.  Kalau ada yang rajin memasak, boleh masak bekalan untuk kita ‘picnic sekejap’ di RnR sebelum sampai ke destinasi.

Makan Sewa Van Murah Kuala Lumpur

Bila dah pergi beramai-ramai, bolehlah bergilir-gilir memandu.  Tidaklah penat kalau seorang saja yang memandu, kan? Tapi, bila dah ramai-ramai pergi sekali, mana boleh muat semuanya dalam satu kenderaan?  Kalau naik MPV macam Vellfire atau Nissan Serena, muat setakat lapan orang saja.  Kalau naik Starex bolehlah muat 11 orang, tapi sewanya mahal! Perkhidmatan kereta sewa memang ada.  Tapi tak banyak yang menyediakan kenderaan yang cukup besar untuk menampung bilangan penumpang yang ramai.  Kalau ada pun, sewanya mahal.

PROP VAN Sewa Van Murah Kuala Lumpur

Prop Van menyediakan perkhidmatan Sewa Van Murah Kuala Lumpur untuk memenuhi keperluan perjalanan anda.  Perkhidmatan yang disediakan adalah:

  • Sewa Van
  • Sewa MPV mewah
  • Sewa Dengan Pemandu

Berikut adalah kenderaan yang boleh disewa, dengan kadar sewaan yang sangat murah, sesuai untuk perjalanan beramai-ramai dengan bajet yang terhad:

TOyota Hiace Sewa Van Murah Kuala Lumpur

Sewa Van Murah Kuala Lumpur Joylong Era Komuter

Sewa Van Murah Kuala Lumpur Farid Placer

Nampak tak berapa murahnya kos sewaan yang dicaj oleh Prop Van?  Kalau kita ambil yang paling murah, van Hiace 11 dudukan tu, baru RM35 sehari kalau dikongsi oleh 10 orang.  Selain dari itu dengan menyewa van dari Prop Van, anda boleh berkongsi kos petrol, tol dan parking.  Anda juga dapat menjimatkan kos penyelenggaraan kenderaan anda.  Perjalanan juga menjadi lebih menyeronokkan kerana semua dapat berkumpul bersama dalam satu kenderaan.

Selain Sewa Van Murah Kuala Lumpur MPV Juga Ada

Kalau ada bajet lebih, apa salahnya kita naik kenderaan yang lebih selesa sikit, kan?  Dengan harga sewaan serendah RM550 sehari, anda boleh menyewa MPV mewah seperti Hyundai Starex, Toyota Vellfire atau Toyota Alphard.

Sewa MPV Murah Kuala Lumpur Starex

Sewa MPV Murah Kuala Lumpur Vellfire

Sewa MPV Murah Kuala Lumpur Alphard

Sewa Van Murah Kuala Lumpur Bersama Pemandu

Bagi yang malas memandu, atau tidak reti selok belok jalan yang perlu dilalui, atau tak ada di kalangan kawan-kawan atau ahli keluarga yang mempunyai lesen memandu, Prop Van turut menyediakan perkhidmatan pemandu.  Pemandu yang disediakan oleh Prop Van berpengalaman dan mahir mengendalikan pelbagai jenis van dan MPV.  Pemandu disediakan untuk perjalanan ke:

  • Singapura
  • Johor Bahru
  • Melaka
  • Genting Highland
  • Cameron Highland
  • Pulau Pinang
  • Bersiar-siar di sekitar KL, dan banyak lagi.

Mengapa Anda Perlu Memilih Sewa Van Murah Kuala Lumpur Dari Prop Van?

  • Semua kenderaannya diselenggarakan dengan baik, berhawa dingin, bersih dan selesa.  
  • Prop Van juga akan memulangkan deposit dengan jujur selepas kenderaan dipulangkan dalam keadaan baik kepadanya.
  • Bantuan kerosakan 24 jam juga disediakan untuk membantu anda sekiranya van yang anda sewa mengalami masalah ketika dalam perjalanan.
  • Anda dapat menjimatkan kos perjalanan kerana sewanya murah
  • Urusan pengambilan dan pemulangan kereta yang mudah kerana perkhidmatan Prop Van meliputi hampir semua kawasan di Kuala Lumpur dan Selangor

Prop Van adalah pilihan yang tepat untuk perjalanan anda.  Ia sentiasa memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada pelanggannya.

Bagaimana Nak Sewa Van Murah Kuala Lumpur ?

Mudah sangat.  Anda cuma perlu menghubungi Prop Van dan maklumkan keperluan anda.  Pihak Prop Van akan memberi cadangan van atau MPV yang sesuai dengan bajet dan perjalanan anda. Anda boleh menghubungi Prop Van seperti berikut :

Artikel Ini Untuk Sewa Review Hubungi Profhariz.com Sekarang!

 

Apa lagi, jom semak kalendar, tengok tarikh cuti panjang. Lepas tu sewa van dengan Prop Van. Pasti perjalanan anda menyeronokkan, selesa dan jimat!

Nak sewa van murah di KL? Terus hubungi Van Sewa Murah SEKARANG

Call Whatsapp Layari Website

Nak sewa van murah di KL? Terus hubungi Van Sewa Murah SEKARANG