Review
Nov 23, 2018, 10:29am

Promosi Tudung dan Telekung Kanak-Kanak Murah dan Pelbagai Pilihan


  •  
  •  
  •  
  •  

Mendidik anak bertudung pada usia kecil bukanlah satu usaha yang mudah. Ia memerlukan banyak usaha dan kesabaran tinggi dalam melatih anak supaya bertudung. Kematangan dan kebijaksanaan ibu bapa memainkan peranan yang amat penting di sini.

tudung telekung kanak-kanak

3 Tips Supaya Anak Suka Bertudung

Antara langkah yang anda perlu ambil kira ialah;

1. Biasakan Anak Pakai Headband Atau Topi

tips ajar anak pakai tudung

Sejak lahir, biasakan anak menutup kepala. Waktu masih kecil, boleh gunakan headband atau topi. Ini supaya bila nak kenalkan dengan tudung, dia tak rimas dengan sesuatu  yang berada di atas kepala. Kalau anak dah nak masuk 1-2 tahun baru nak ajar pakai benda atas kepala, mesti dia rimas dan asyik nak tarik. Jadi dah menambah cabaran kepada kita untuk memujuk anak supaya jangan cabut tudung.

2. Asal Keluar Rumah, Pakai Tudung

Untuk menjadikan pemakaian tudung satu habit bagi anak, kita kena konsisten pakaikan dia tudung setiap kali nak melangkah keluar dari rumah. Hatta nak ke rumah jiran sebelah pun, pakai kan tudung.

ajar anak pakai tudung keluar rumah

Bila dah jadi tabiat, anak akan terikut dengan sendirinya. Bila dia nak keluar, dia akan capai tudung untuk dipakai. Walaupun masa tu anak masih belum faham kenapa perlu bertudung, tapi sekurang-kurangnya dia dah serasi.

3. Belikan Tudung ‘Instant’ Yang Selesa

tudung kanak - kanak instant

Zaman sekarang tudung instant untuk kanak-kanak dan bayi senang nak cari. Tak perlu pakai tudung yang jenis kena pin dan lipat sana sini. Tudung instant ni senang; seluk jer kepala masuk. Siap!

Di Mana Ya Nak Dapatkan Tudung Kanak – Kanak Yang Murah, Cantik Dan Paling Penting Ianya Sangat Selesa Ya?

Hah!! Anda nak tahu di mana mahu membeli tudung kanak-kanak seperti ciri – ciri yang anda idamkan? Ianya ada di ZH Aulad Trading. Brand Zinnirah mula diperkenalkan pada oktober 2018. Setelah berpengalaman selama 3 tahun setelah berpengalaman selama 3 tahun berniaga secara kecil-kecilan. Kini, mereka telah menubuhkan Syarikat ZH Aulad Trading agar perjalanan perniagaan ini lebih terjamin. Ia juga menawarkan pelbagai rekaan menarik dan amat sesuai untuk kanak-kanak.

tudung kanak - kanak zinnirah

Material Tudung Berkualiti Dan Design Terkini

Diperbuat daripada jenis kain yang bermutu tinggi serta eksklusif untuk dipakai. Oleh kerana ianya dari kualiti yang baik, maka menjadikan tudung tersebut nampak lebih cantik, kemas dan selesa. Tudung jenama Zinnirah juga mempunyai pelbagai design terkini yang menarik dan cantik. Anda pasti terpegun melihat kecantikan dan kecomelan anak – anak anda menggayakan tudung tersebut.

tudung kanak - kanak comel

Jenis-Jenis Tudung Zinnirah Yang Dijual Dan Trending

Terdapat banyak jenis Tudung Zinnirah yang dijual dengan murah dan berpatutan. Anda boleh dapatkan pelbagai tudung untuk semua aktiviti yang bersesuaian dengan anak – anak anda. Antara koleksi tudung Zinnirah adalah;

koleksi tudung kanak - kanak murah koleksi tudung kanak - kanak murah koleksi tudung kanak - kanak murah koleksi tudung kanak - kanak murah koleksi tudung kanak - kanak murah koleksi tudung kanak - kanak murah

Kelebihan Dan Keistemewaan Tudung Jenama Zinnirah

  • Pelbagai Saiz Untuk Anak Anda

Tudung Zinnirah boleh didapati dalam pelbagai saiz.  Ia boleh dipakai seawal usia 3 tahun.

tudung untuk bayi
  • Mudah Dipakai

Tudung ini sangat mudah dipakai dengan cara anak anda hanya perlu sarung sahaja tanpa memakai pin ataupun kerongsang.

tudung cantik menarik
  • Material Tudung Yang Berkualiti

Tudung Zinnirah dihasilkan daripada material atau fabrik kain tudung yang berkualiti tinggi dan selesa. Selain itu, ianya tidak terlalu panas menjadi anak-anak anda amat suka memakai tudung ini.

antara koleksi tudung zinnirah
  • Pelbagai Design, Warna dan Corak Tudung Si Comel

Tudung Zinnirah terdiri daripada pelbagai jenis warna untuk setiap design dan corak. Ia juga boleh dipadankan mengikut apa sahaja pakaian yang anda inginkan.

tudung kanak - kanak terkini

Telekung Kanak-Kanak Turut Dijual

Telekung di ZH Aulad Trading adalah telekung kanak-kanak yang dibuat khas untuk membantu ibu bapa mendapatkan telekung kanak-kanak dengan range saiz dari umur seawal usia 1 tahun hingga 12 tahun dengan harga yang berpatutan, kain yang berkualiti untuk keselesaan serta dengan warna yang disukai oleh kanak-kanak.

telekung kanak - kanak

Direka seawal usia 1 tahun untuk ibubapa yang mahu mendidik serta membiasakan anak solat dari kecil dan dibuat sehingga umur 12 tahun untuk keselesaan anak-anak yang menghampiri usia remaja.

Material Telekung Yang Selesa Untuk Dipakai Oleh Kanak – Kanak

Dijahit dengan menggunakan material jersey dan lycra yang lembut, sejuk dan sedap dipakai. Anak-anak pasti suka dan selesa.

telekung kanak - kanak berwarna

Keistimewaan Telekung Zinnirah

  • Dibuat daripada kain Jersey dan lycra yang lembut, sejuk dan sedap pakai untuk keselesaan anak-anak yang belajar solat
  • Bahagian dahi yang melekap di muka supaya rambut tidak terkeluar.
  • Tidak perlu pakai inner
  • Dijahit dengan kemas dan teliti
  • Terdapat dalam pelbagai warna yang menarik dan ceria
bergaya dengan telekung baru kanak - kanak

Comel tak? Cuba bayangkan sekiranya Si Comel anda menggayakannya nanti, pasti comel sangat.

Anda Ingin Menjana Pendapatan Sampingan?

Anda sedang mencari barang nak buat bisnes dan buntu memikirkan nak buat side income apa? Anda berada tepat pada waktunya. ZH Aulad Trading menawarkan anda untuk membuat perniagaan tudung dan telekung kanak-kanak. Kenapa?

  • tudung dan telekung kanak-kanak sentiasa ada permintaan yang tinggi
  • Mudah buat jualan
  • Margin untung yang tinggi, 30% hingga 100%
  • Modal yang sangat rendah dan berbaloi
  • Produk tahan lama
  • Mendapat saham pahala setiap kali mereka memakai produk yang anda jual
tudung dan telekung kanak - kanak

Testimoni Pembeli Tudung dan Telekung Kanak – Kanak Zinnirah

testimoni pembeli tudung kanak - kanak testimoni pembeli tudung kanak - kanak testimoni pembeli tudung kanak - kanak testimoni pembeli tudung kanak - kanak testimoni pembeli tudung kanak - kanak

Jom Dapatkan Tudung Dan Telekung Jenama Zinnirah Dengan Segera!

tudung kanak - kanak online

Ramai ibu bapa yang sangat berpuas hati dengan tudung Zinnirah yang dijual di ZH Aulad Trading yang berharga serendah RM11.90 ini.  Tekstur fabrik kain yang selesa, lembut dan cantik memberi keseronokan kepada anak anda untuk memakai tudung dan solat. Bagaimana ingin mendapatkannya? Sila layari info di bawah ini.

TUDUNG ZINNIRAH | TUDUNG DAN TELEKUNG KANAK-KANAK MURAH Hubungi: Tekan untuk telefon (011-14411989) | Tekan untuk WhatsApp Facebook: Tudung kanak-kanak Comel Website: http://zinnirah.com

Jom Dapatkan Tudung Dan Telekung Jenama Zinnirah Dengan Segera!

Call Whatsapp Layari Website

Jom Dapatkan Tudung Dan Telekung Jenama Zinnirah Dengan Segera!