Review
Mar 9, 2019, 10:50pm

Pinjaman Peribadi Kerajaan Mudah Lulus Tanpa Pengesahan Majikan 2019/2020


Ini semua kerana DUIT! Duit.. Duit… Duit… di mana kau duit? Habis belajar dulu beria sangat untuk kerja dalam sektor kerajaan. Alasannya hanya satu supaya mudah untuk mohon pinjaman peribadi kerajaan. Jika dulu sebelum mula berkerja ramai beranggapan pinjaman peribadi kerajaan ini mudah untuk di mohon.

pinjaman peribadi kerajaan tanpa ragu ragu 5

Mudah untuk beli rumah. Mudah untuk beli kereta. Mudah itu, mudah ini. Tapi bila dah berkerja setiap hari saban minggu tidak juga berjaya untuk semua itu. Macam mana nak berjaya jika semakin hari semakin banyak tanggungan. Akibatnya, wang gaji makin lama dah jadi makin ciput. Akhirnya walau sudah ada jawatan dalam sektor kerajaan namun ianya tidaklah begitu mudah untuk dapatkan pinjaman peribadi kerajaan ini sebagaimana yang di sangka.

Berjaya Dapat Pinjaman Namun Jumlah Potongan Bulanan Pula Bagai Tak Masuk Dek Akal!

Ada juga kes di mana berjaya dapat pinjaman dengan jumlah gaji terkini. Namun masalah lain pula yang perlu dihadapi. Apa tidaknya, bila dapat gaji saja belum sempat di ambil kat ATM telahpun habis di potong untuk bayaran pinjaman. Bayar itu, bayar ini. Apa nak buat, itu semuakan hutang! Sudahnya wang gaji yang pada mulanya nampak banyak dah tinggal baki cukup-cukup makan anak beranak. Sadis.. sangat -sangat sadis… Bila di fikir balik tak berjaya pinjam pun susah, dapat pinjaman pun susah. Dunia oh dunia…

pinjaman peribadi kerajaan dengan mudah 3

Jangan Sedih , Kini Telah Ada Pakar Pinjaman Yang Boleh Meringankan Beban

Sebenarnya masalah berkaitan pinjaman bank dan lain-lain ini masih boleh di buat dengan syarat yang lebih ringan. Namun, malangnya ramai yang kurang arif di dalam bidang pinjaman ini. Akibat dari kekurangan ilmu tersebut bertambah dengan tahap terlebih teruja telah menyebabkan ramai yang terus bersetuju itu dan ini tanpa mahu berfikir lebih jauh. Bila itu terjadi akhirnya ada yang mula rasa telah memakan diri.

pinjaman peribadi kerajaan dengan mudah 1

Kerana itu, sebelum mula membuat pinjaman ada baiknya untuk mendapatkan khidmat nasihat berserta panduan langkah demi langkah daripada pakar pinjaman yang bertauliah. Pakar pinjaman yang telah berjaya membantu ramai individu mendapatkan pinjaman peribadi kerajaan ini adalah Puan Shuhada yang aktif memberikan info melalui media massa dengan nama PAKAR PINJAMAN PERIBADI BY SHUHADA yang turut dikenali sebagai SHUHADA DOKTOR LOAN.

pinjaman peribadi kerajaan tanpa ragu ragu 4

Pelbagai Pakej Disediakan Bagi Memudahkan Urusan Peminjam Seperti Anda

Shuhada Doktor Loan boleh dianggap sebagai pakar kerana beliau telah menyediakan pelbagai pakej istimewa demi untuk membantu para bakal peminjam seperti anda.

Antara pakej-pakej yang telah disediakan itu adalah :

  • Pakej Pinjaman Bank tanpa pengesahan majikan bagi yang layak,
  • Pakej penyatuan hutang
  • Pakej penstrukturan semula tangga gaji
  • Pakej pinjaman koperasi tidak mengira komitmen luar

pinjaman peribadi kerajaan 4

Pakej bayaran balik turut boleh di pilih melalui DUA kaedah tertakluk pada kelayakan peminjam seperti anda iaitu :

  1. Bayaran balik pinjaman melalui autodeduct tidak melalui payslip
  2. Bayaran balik melalui biro angkasa dalam payslip

10 Kelebihan Utama Servis Shuhada Doktor Loan – Pakar Pinjaman Peribadi Untuk Para Peminjam

#1 – Khidmat Nasihat Kewangan Yang PERCUMA

Bagi anda yang masih keliru tentang pinjaman, anda boleh terus mendapatkan khidmat nasihat melalui Pakar Pinjaman Peribadi by Shuhada secara PERCUMA sahaja. Anda boleh berikan segala info yang berkaitan dan Shuhada Doktor Loan akan bantu lihat rekod kewangan serta apa yang sepatutnya bagi memastikan tahap pinjaman yang anda layak dan dari mana patut anda membuat permohonan pinjaman yang sesuai dengan tahap pendapatan diri anda sendiri.

pinjaman peribadi kerajaan dengan mudah 4

#2 – Pinjaman Kakitangan Kerajaan Mudah Tanpa Pengesahan Majikan

Inilah berita yang di tunggu-tunggu oleh ramai bakal peminjam untuk kakitangan kerajaan. Dengan adanya pihak pengurusan kewangan yang dapat bantu menguruskan pinjaman dengan cara yang betul tanpa perlu mendapatkan pengesahan majikan untuk memohon pinjaman benar-benar dapat memudahkan lagi urusan pinjaman peribadi ini.

#3 – Pinjaman Swasta Gaji Serendah RM800 Layak Memohon

Wow! RM800 gaji sebulan untuk golongan swasta sudah layak memohon? Bestnya. Tapi jangan pula anda beranggapan dengan gaji serendah itu mampu untuk membuat pinjaman dengan jumlah yang terlajak banyak ya. Jumlah pinjaman semestinya berpadanan dengan gaji bulanan anda juga. Barulah anda mampu meminjam dan membayarnya balik dengan baik.

pinjaman peribadi kerajaan tanpa ragu ragu 2

#4 – Pakar Loan Yang Patuh Syariah

Pakar Pinjaman Peribadi By Shuhada bukanlah seorang along. Shuhada Doktor Loan ini juga bukanlah pemberi wang dari poketnya sendiri untuk mengaut keuntungan yang tidak masuk akal setiap bulan. Sebaliknya Shuhada Doktor Loan ini adalah pakar perunding kewangan untuk membantu menguruskan kewangan dengan pihak yang sepatutnya seperti bank dan koperasi yang patuh pada syariah.

#5 – Tiada Upfront Charge Sama Sekali

Tidak kisah sama ada anda seorang kakitangan mahupun berkerja di dalam sektor swasta, Shuhada Doktor Loan dapat membantu urusan anda tanpa sebarang wang pendahulan sama sekali. Tetapi sekiranya pinjaman anda lulus, maka 15% daripada loan tersebut perlu di beri kepada pihak Shuhada Doktor Loan sebagai bayaran proses pinjaman sehingga berjaya mendapat pinjaman tersebut. Dengan cara ini anda tidak perlu membebankan diri mencari wang modal pendahuluan semata-mata untuk mendapatkan sebuah pinjaman.

#6 – Kadar Interest Pinjaman Sangat Rendah

Kadar interest pinjaman atau bunga hanyalah serendah 3.99% saja. Untuk pengetahuan anda, ini adalah kadar interest yang paling murah sekali berbanding dengan kadar-kadar pinjaman yang dikenakan oleh seluruh syarikat pinjaman di Malaysia.

pinjaman peribadi kerajaan dengan mudah 2

#7 – Dokumentasi Yang Cukup Mudah

Untuk membuat pinjaman semestinya memerlukan anda mengemukakan dokumen yang berkaitan seperti slip gaji, bank statement dan sebagainya. Tanpa dokumen tersebut mana bisa mana-mana pihak menilai tahap pendapatan anda setiap bulan. Untungnya, melalui bantuan Pakar Pinjaman Peribadi By Shuhada ini anda tidak perlu menyerahkan segala dokumen tersebut untuk pengesahan majikan. Apa yang pelu anda lakukan hanyalah menyediakan dokumen permohonan yang ringkas.

#8 – Boleh Bantu Dapatkan Pinjaman Untuk Golongan Bermasalah

Anda salah seorang daripada mereka yang mempunyai masalah CTOS, CCRIS, Blacklist dari bank peribadi, dan sebagainya? Tidak dinafikan ini semua dapat mempengaruhi diri anda daripada tidak di beri pinjaman. Namun, Pakar Pinjaman Peribadi By Shuhada ini ada caranya untuk membantu anda. Cara itu tidaklah sesukar mana iaitu dengan membantu membayarkan segalanya bagi pihak anda terlebih dahulu. Ini demi memudahkan kelulusan permohonan pinjaman dan setelah pinjaman itu lulus anda bolehlah menjelaskan segala bayaran dengan menggunakan sedikit dari jumlah wang pinjaman terbabit.

pinjaman peribadi kerajaan 3

#9 – Proses Yang Mudah Dan Amat Pantas

Jangan tunggu lama-lama, semakin anda tunggu bererti semakin lambat anda boleh mendapatkan pinjaman. Terus saja hubungi pihak Pakar Pinjaman Peribadi by Shuhada dan hantar terus payslip melalui whatsapp untuk tujuan Pre Screening. Sekiranya dirasakan layak, proses berikutnya boleh terus dimulakan dengan kadar segera.

#10 – Dijamin Lulus Selepas Semakan

Jika anda mempunyai jumlah gaji dengan bukti payslip yang layak dari segi pembiayaan bulanan, anda tidak perlu risau kerana pinjaman pasti boleh diluluskan dengan segera selepas semakan.

pinjaman peribadi kerajaan 2

Pinjaman Kakitangan Kerajaan Boleh Dibuat Dari Koperasi Dan Bank Dengan Senang

Sebagaimana yang diperkatakan tadi, Pakar Pinjaman Peribadi by Shuhada ini bukannya ahlong yang ingin memberi pinjaman menggunakan duit poketnya sendiri. Sebaliknya Shuhada Doktor Loan ini adalah individu yang ingin membantu melancarkan urusan anda dengan pihak peminjam.

Antara bank yang menawarkan perkhidmatan pinjaman untuk Pakar Pinjaman Peribadi By Shuhada ini adalah RHB Bank, Bank Rakyat, BSN, Bank Islam dan juga Public Bank. Kesemua bank ini adalah patuh syariah dan berkonsep Islamik. Servis dari pinjaman koperasi pula termasuklah Yayasan Ihsan, Koperasi Simpanan, Koperasi Petronesa, KOBETA, Yayasan PERLIS / RCE, KOWAMAS dan KOSPEM & KOMUJA.

pinjaman peribadi kerajaan dengan mudah 5

Pinjaman Kakitangan Kerajaan Melalui Bank Tempatan

  • Kelayakan untuk staf tetap dan juga kontrak, CTOS, CCRIS
  • Untuk pekerja GLC, berkanun dan awam diterima
  • Sekiranya mempunyai CTOS, anda cuma perlu beri resit bayaran sahaja
  • Mengambil masa proses selama 3 – 5 hari selepas dokumen lengkap diberikan
  • Pembayaran sehingga 98%
  • Bayaran semula atau potongan hanya menggunakan autodebit atau CDM sahaja
  • Perlu surat pengesahan dari majikan
  • Sekiranya ada CCRIS atau CTOS yang telah diselesaikan, sistem akan mengambil masa sebulan untuk bersihkan nama.
  • Sign agreement boleh dilakukan dimana sahaja atau boleh di tandatangan oleh wakil.

Pinjaman Kakitangan Kerajaan Melalui Koperasi

  • Kelayakan untuk semua staf kerajaan tetapi tidak mengira komitmen luar
  • Layak untuk staf kerajaan yang berjawatan tetap sahaja
  • Blacklist, CTOS dan CCRIS layak memohon
  • Pembayaran dari 80%
  • Perlu pengesahan majikan dan tandatangan dari biro angkasa
  • Proses kelulusan mengambil masa 7 – 14 hari bekerja
  • Potongan atau pembiayaan semula adalah melalui payslip sahaja

pinjaman peribadi kerajaan cepat lulus 4

Kelayakan Dan Syarat Permohonan Pinjaman Kakitangan Kerajaan Untuk Pinjaman Yang Super Pantas

  • Baru bekerja selama 6 bulan sahaja
  • CCRIS dan CTOS berjumlah bawah Rm20k
  • Kakitangan kerajaan, GLC dan Badan Berkanun yang berstatus kontrak dan tetap termasuk Polis, Bomba dan Tentera di seluruh Malaysia
  • Pekerja kerajaan yang mempunyai masalah potongan lebih 60% dalam slip gaji
  • Mempunyai masalah blacklist, ctos dan ccris maksimum dalam masa 3 bulan
  • Pekerja kerajaan yang ingin penstrukturan semula tangga gaji bersih
  • Kakitangan kerajaan yang ingin membuat bayaran balik hutang tidak melalui payslip
  • Pekerja kerajaan yang mengalami masalah sukar mendapatkan pengesahan majikan
  • Staf kerajaan yang mengalami masalah komitmen tinggi luar slip gaji

pinjaman peribadi kerajaan 5

Cash Advance Atau Duit Segera Turut Boleh Diusahakan

Anda perlukan pinjaman tersebut untuk hal kecemasan? Jika YA, Pakar Pinjaman Peribadi by Shuhada ini boleh membantu anda untuk mendapatkan cash atau tunai segera sekiranya berlaku kecemasan tersebut. Manalah tahu ada di antara tanggungan anda yang ada masalah berkaitan kesihatan atau mungkin anda sedang dikejar oleh si penghutang lain. Duit segera atau Cash Advance boleh diberikan dengan kelulusan oleh Pakar Pinjaman Peribadi by Shuhada.

Cara Pembayaran Balik Sangat Praktikal Dan Tidak Membebankan

Untuk urusan pembayaran balik pinjaman, anda boleh memilih samada ingin dilakukan melalui potongan daripada biro angkasa, Auto deduct dari akaun gaji ataupun anda boleh juga membayar melalui mesin CDM di bank seperti biasa tiap-tiap bulan.  Untuk pembayaran melalui CDM, ia tertakluk kepada jenis agensi pinjaman. Pilihlah mana satu cara yang anda rasakan paling mudah dan senang sesuai dengan gaya hidup dan masa berkerja anda sendiri. Jika di minta nasihat, bayaran auto debit melalui akaun bank dapat memudahkan lagi urusan anda daripada perlu beratur di bank setiap masa.

Inilah Antara Situasi Kisah Kewangan Yang Telah Berjaya Dibantu Oleh Pakar Pinjaman Peribadi By Shuhada

Kisah 1 – Fikri

Fikri, 31 tahun dari Perak, Seorang Askar

Bersyukur katanya, sebelum ini dia sampai BUNTU cari jalan nak selamatkan hidup dia. Sekarang dia dah MAMPU selesaikan masalah hutang koperasi yang lama di dalam payslip dan juga TERPAKSA habis bayar hutang BLACKLIST dengan AEON. Siap dapat lupus terus hutang dalam dan luar payslip. Alhamdulillah dengan Pakar Pinjaman Peribadi, dia juga mampu belikan rantai emas dan keperluan raya untuk keluarga dia tahun ini.

pinjaman peribadi kerajaan tanpa ragu ragu 1

Kisah 2 – Cikgu Syaziah

Cikgu Syaziah berusia 35 tahun dan merupakan seorang guru di kawasan pendalaman Sabah.

Beliau mempunyai masalah komitmen tinggi dalam dan luar payslip. Lebih parah lagi, cikgu ini sudah tidak boleh untuk mendapatkan pengesahan majikan. Kesian. Nak buat apa-apa loan melalui potongan gaji memang tidak akan dibenarkan. Dan hampir-hampir terjebak untuk mengunakan khidmat pinjaman yang memberi payout hanya 50%! Sungguh gila! Kerana terdesak, itu yang dirasakan pilihan terbaik untuk selesaikan masalah beliau. Nasib masih lagi menyebelahi beliau kerana telah berjumpa dengan penyelesaian kepada masalah-masalah beliau iaitu dengan Pakar Pinjaman Peribadi. Bukan saja dapat bersihkan hutang yang bersepah diluar payslip, tetapi dapat disatukan semua hutang menjadi 1 hutang. Sebenarnya baki hutang-hutang beliau sebenarnya tidak lah banyak seperti yang disangka. Jadi peluang untuk satukan hutang lebih tinggi dan TERPAKSA dapat CASH juga dan Bayaran balik hanya melalui Autodeduct akaun sahaja.

pinjaman peribadi kerajaan tanpa ragu ragu 3

Kisah 3 – Zalina

Zalina, 28 tahun dari Pulau Pinang, seorang pensyarah IPTA

Niat untuk buat loan untuk kegunaan raya ini saja, tapi dia terpaksa dapat STRUKTURKAN semula tangga gaji bersih. Jadi, dah tiada masalah dihantui gaji bersih yang dulu tinggal pun cukup-cukup makan sahaja. Pakar Pinjaman Peribadi benar-benar membantu!

Testimoni Daripada Sebahagian Peminjam Yang Telah Menggunakan Perkhidmatan Shuhada DoktorLoan

pinjaman peribadi kerajaan cepat lulus 3

pinjaman peribadi kerajaan cepat lulus 2

pinjaman peribadi kerajaan cepat lulus 1

pinjaman peribadi kerajaan 1

Anda Ada Masalah Kewangan?  Mahu Pinjaman Peribadi Kerajaan Mudah Lulus Tanpa Pengesahan Majikan 2019/2020? Jom Dapatkan Bantuan Daripada Shuhada Doktor Loan Segera!

Anda ada masalah kewangan dan dah ulangkali mohon pinjaman tetap tak berhasil? Jangan terus berputus asa. Mari sini dapatkan bantuan pinjaman peribadi kerajaan melalui khidmat nasihat Pakar Pinjaman Peribadi By Shuhada. Gerenti anda akan berpuashati dengan servis yang diberikan. Tunggu apa lagi tu? Segera dapatkan Pinjaman Peribadi Kerajaan Mudah Lulus Tanpa Pengesahan Majikan 2019/2020 dengan Cik Shuhada sekarang juga !!

pinjaman peribadi kerajaan tanpa ragu ragu 4

PAKAR PINJAMAN PERIBADI BY SHUHADA | PENASIHAT PINJAMAN PERIBADI TERBAIK DI MALAYSIA YANG BOLEH DIPERCAYAI
Hotline : Tekan untuk telefon (017-7102562) | Tekan Untuk Whatsapp
Facebook : Shuhada Doktor Loan

Alamat:
Kompleks Perniagaan PKNNS (D’s2 Mall), Jalan Persiaran S2/B1, SEREMBAN, Negeri Sembilan

Ingin pasarkan bisnes bersama ProfHariz.com?

Klik pada mana-mana pautan di bawah untuk info lanjut:

ProfHariz

No.1 Modern Muslim's Lifestyle Website in Malaysia

Beli Sekarang
Waze / Google Map

B12-08 Flr 12 Galeria Residence Wing B, Jalan Putra Permai 2, Taman Equine, 43300 Seri Kembangan, Selangor

   
Ingin pasarkan bisnes bersama ProfHariz.com?

Klik pada mana-mana pautan di bawah untuk info lanjut:

Call Whatsapp Layari Website

Ingin pasarkan bisnes bersama ProfHariz.com?

Klik pada mana-mana pautan di bawah untuk info lanjut: