Review
Sep 21, 2018, 11:40pm

Beli Pes Nasi Briyani Tanpa Perlu Tumis Murah Dan Sedap


Apabila disebut ayam beriani pasti terbayang kuahnya yang lazat dengan rasa pedas-pedas manis. Apatah lagi jika dihidangkan leng­kap bersama nasi briyani, acar timun dan dalca. Tidak dilupakan keenakan nasi briyani bergantung kepada rempah ratus digunakan. Untuk membuat nasi briyani memerlukan skill yang power untuk mendapatkan rasa yang sedap, barulah lengkap menu nasi briyani tersebut

Pes Nasi Briyani Salmyra

Menghidangkan juadah enak dan menyelerakan pada hari istimewa sudah menjadi satu kemestian. Antara yang menjadi pilihan adalah nasi beriani yang dimakan bersama ayam masak merah, rendang ayam atau daging. Namun tidak semua mampu menyediakannya kerana bimbang nasi dimasak kurang sempurna. Mungkin terlalu lembut atau kering.

Kini anda tidak perlu bimbang kerana dengan adanya Pes Nasi Briyani Salmyra boleh membantu anda menyediakan nasi beriani yang lembut dan kenyal. Malah setiap butir nasi kelihatan relai dan tidak melekat.

Pes Nasi Beriyani Bagus

Pes Nasi Briyani Sedap Tanpa Perlu Tumis

Pes Nasi Briyani Salmyra menyajikan hidangan Nasi Briyani yang pastinya membuatkan  pengunjung ‘kecur ayaq liuq’ jika menikmatinya. Nasi Biryani atau Briyani atau Biriani (beriani) adalah hidangan berupa nasi basmati biasanya dari beras) yang dimasak bersama rempah-rempah, sayuran, atau daging. Istimewaanya, dengan menggunakan Pes Nasi Briyani Salmyra, anda boleh buat nasi briyani tanpa perlu tumis bahan-bahan lainnya. Oleh kerana segala rempah ratus telah tersedia dalam pes, anda hanya perlu sediakan nasi sahaja untuk memasak.

pes nasi beriani sedap

Tidak perlu nak menumis atau tambah sebarang bahan perasa. Tambah air je ikut sukatan yang diberi. Semua dah cukup dalam pes nasi ini. Nak mudah lagi, lauk boleh di masak sekali dengan nasi (tanam dalam nasi). Lauk akan jadi lebih lembut dan lebih berperisa. Serius sedap!!

Menjimatkan Waktu Penyediaan Dan Tenaga

Kesibukan wanita bekerja pada hari ini menjadi ilham untuk Pengasas Produk Salmyra mengetengahkan pes masakan istimewa Nasi Briyani untuk membantu semua wanita membereskan urusan masakan dengan mudah tanpa perlu berada lama di dapur. Pes ini sebenarnya dikeluarkan untuk membantu golongan wanita di dapur. Selain halal dan masakan akan menjadi sedap, pes ini juga boleh dijadikan asas untuk masakan lain mengikut cita rasa anda dan juga makanan sihat

Pes Nasi Beriyani Daging

Ia juga sebenarnya menjimatkan masa dan tenaga kerana dari segi penyediaannya, sesuai dengan gaya hidup masyarakat yang sibuk pada masa kini. Ia bukan hanya membantu menyediakan hidangan dengan cepat, tetapi juga menjadi bekalan kepada mereka yang kerap mengembara ke luar negara untuk terus menikmati hidangan tempatan.

Nasi Briyani Masakan Kegemaran Rakyat Malaysia

Sesuai dengan minat rakyat Malaysia dengan makan, kita juga suka menjamu tetamu dengan makanan yang sedap-sedap. Jadi, sekiranya ingin menjamu keluarga dengan makanan yang sedap, anda boleh dapatkan pes nasi briyani Salmyra yang sedap dan mudah untuk dimasak. Beras pusa basmathi yang berkualiti tinggi juga diberikan sekali dengan pes itu. Kerja pun jadi mudah bila makanan dapat dihidang di rumah tanpa perlu keluar ke restoran/ kedai makan. Lebih-lebih lagi jika travel ramai-ramai kadang-kadang leceh sikit nak makan di luar terutama kalau ramai kanak-kanak betul tak.

Pes Nasi Beriyani Kambing

Rasa Nasi Briyani Sedap Dan Lazat Seperti Di Restoran Mahal

Dari segi rasanya, ia masih mengekalkan keaslian resipi nasi arab. Rahsia Masak sehebat masterchef dan seperti air tangan Bonda, Wajib ada di dapur anda pes salmyra pelengkap rasa dan penambah selera. Populariti Pes Nasi Briyani Salmyra sememangnya cukup menakjubkan sehinggakan hidangan itu bukan sahaja menjadi bualan masyarakat di utara Semenanjung, malah turut digemari di mana-mana pelusuk tanah air. Pes nasi briyani keluaran Salmyra terkenal dengan dengan kualiti dan rasa yang lazat.

Jom Masak Nasi Briyani Sedap Dan Lazat Dari Salmyra

Jom masak Nasi Briyani menggunakan Pes Nasi Briyani keluaran Salmyra.

  • Tidak perlu menumis, tambah garam atau sebarang bahan perasa yang lain.
  • Cara memasak yang mudah. Hanya perlu tambah air dan mengikut sukatan yang telah diberikan (cara penyediaan disediakan di muka hadapan Pes).
  • Di jual dalam satu set bersama Beras Pusa Basmathi
  • Harga yang mampu milik dan sangat menjimatkan berbanding jika makan di restoran2 nasi arab.
  • Rasa yang di jamin sedap dan setanding dengan Restoran Nasi Arab terkemuka.
  • Terjual lebih 300kg setiap bulan dan hampir 2 tan menjelang bulan ramadhan.

Produk Set Briyani Ayam dan Daging Mudah Disediakan , Jimat Dan Murah

perencah nasi beriani ayam daging

Jangka hayat selama 1 tahun dari tarikh Productions. Dalam Set Briyani ini mengandungi:

  • 500gm Beras Pusa Parboiled
  • 100gm Pes Nasi Briyani
  • 150gm Pes Lauk Briyani Ayam /Daging/kambing
  • Pewarna Briyani iaitu hasil campuran air mawar, pewarna Briyani dan Safron
  • Penggunaan hanya tambah sedikit susu cair dan Minyak sapi utk Nasi Briyani
  • Sesuai untuk sajian 8 orang.

Pes Nasi Beriyani Lazat

Untuk penggemar ayam pula, Pes Beriani Salmyra didatangkan dengan dua jenis masakan ayam iaitu masakan ayam beriani dan juga ayam masak merah. Wah best kan?

pes ayam merah salmyra

Pes Ayam Merah

pes beriani ayam

Pes Ayam Beriani

Mudah Dihidangkan, Sedap dan Murah. Itulah Kata Pelanggan Yang Membelinya. Lihat Testimoni :

Belum cuba belum tahu. Sekali dah cuba pasti menambat selera. Pes nasi briyani Salmyra sememangnya menepati selera semua!

anak tambah nasi beriani

nak masak untuk bulan puasa

Nak beli lagi untuk stok bulan puasa.

tak perlu makan nasi beriani di luar

Tak perlu makan nasi beriani kat kedai. Jimat!

testimoni pengguna jadi stokis

Dari pengguna kepada stokis pula.

testimoni sedap tak terkata

Yang penting mudah disediakan dan sedap!

Beli Pes Nasi Briyani Sekarang!

Rahsia memasak sehebat masterchef dan seperti air tangan Bonda, Wajib ada di dapur Anda pes Salmyra pelengkap rasa dan penambah selera. Mudah di sediakan . Tak perlu tumis. Sekelip mata siap. Yang penting ada pelbagai jenis pes sama ada ayam, daging lembu mahupun kambing mengikut selera masing-masing. Jom lah cuba hari ini!

pes nasi beriani ayam dan daging terbaik

SALMYRA | PES NASI BRIYANI TANPA PERLU TUMIS
Hubungi: Tekan untuk telefon ( 016-3319425 ) | Tekan untuk Whatsapp
Facebook: Salmyra
Instagram: @Salmyra_
Alamat:
Warisan Global Food Industries
No:26, Jln Pulau Indah U10/57A seksyen U10, Shah Alam, Selangor

Ingin pasarkan bisnes bersama ProfHariz.com?

Klik pada mana-mana pautan di bawah untuk info lanjut:

ProfHariz

No.1 Modern Muslim's Lifestyle Website in Malaysia

Beli Sekarang
Waze / Google Map

B12-08 Flr 12 Galeria Residence Wing B, Jalan Putra Permai 2, Taman Equine, 43300 Seri Kembangan, Selangor

   
Ingin pasarkan bisnes bersama ProfHariz.com?

Klik pada mana-mana pautan di bawah untuk info lanjut:

Call Whatsapp Layari Website

Ingin pasarkan bisnes bersama ProfHariz.com?

Klik pada mana-mana pautan di bawah untuk info lanjut: