Review
Feb 19, 2018, 7:47am

Perkhidmatan Katering Serendah RM5000 Di Selangor


  •  
  •  
  •  
  •  

Pada zaman ekonomi yang penuh mencabar ini, tidak salah jika kita berjimat cermat dan mencari pakej perkhidmatan katering yang murah dan berpatutan tetapi terbaik dalam perkhidmatan dan masakannya. Katering adalah satu perkara yang wajib bagi menyempurnakan majlis perkahwinan kerana adanya kenduri dan makan-makan adalah penting untuk anda meraikan tetamu yang hadir sebagai tanda terima kasih. Namun, anda harus benar-benar memastikan makanan dan perkhidmatan katering tersebut setimpal dengan apa yang anda mahukan. Adalah tidak berbaloi jika anda mengambil pakej yang mahal tetapi makanan tidak banyak seperti yang sepatutnya dan tidak lengkap. 

perkhidmatan katering serendah rm5000 di selangor

“Apa boleh buat, zaman sekarang semuanya mahal. Mana boleh ambil pakej 500 orang makan, tak cukup! Nanti tetamu lain nak makan apa? Nak ambil yang 1000 pax, mahal sangat! Lari bajet…hmmm.”

Ya. Jangan risau. Sebenarnya, terdapat satu perkhidmatan katering di Selangor yang sangat murah dan berpatutan iaitu serendah RM5000 sahaja. RM5000 untuk berapa orang makan? Anda pasti tidak percaya dengan pakej katering yang amat berbaloi-baloi ini. Bestnya ada pakej ini, bukan saja boleh jimat, tetapi boleh kekenyangan yang amat sehingga tak larat nak bangun balik dari majlis kenduri nanti. Sedap pula tu.  

Mirwaziq Enterprise Katering Berbaloi

Mirwaziq Enterprise merupakan salah satu syarikat yang mengendalikan perkhidmatan katering di seluruh selangor. Katering dan perkhidmatannya yang berbaloi dan disukai ramai ini sangat sedap dan mendapat sambutan ramai. Mirwaziq Enterprise bertapak di Kg Idaman, Bestari Jaya, Selangor. Terdapat banyak pakej katering yang ditawarkan oleh pihak Mirwaziq Katering mengikut pax kuantiti makan yang berbeza. Anda boleh memilih pakej katering berdasarkan faktor-faktor yang bersesuaian mengikut majlis anda.

perkhidmatan katering murah di selangor

Faktor-faktor Pemilihan Pakej Katering Mirwaziq Enterprise

  • Kuantiti menu makanan dan lauk
  • Kuantiti atau jenis menu lauk tambahan
  • Jenis lauk dan menu utama
  • Bilangan tetamu yang hadir
  • Jenis hidangan pengantin
  • Pelayan sajian beruniform (sekiranya perlu)
  • Dome hidangan (sekiranya perlu)
  • Hiasan kerusi dan meja beradab (sekiranya perlu)
  • Kanopi (Sekiranya perlu)
  • Meja buffet, hadiah dan kek (sekiranya perlu)

Anda perlu menyenaraikan terlebih dahulu apa yang anda perlukan berdasarkan senarai di atas dan kemudian, anda boleh memilih dengan mudah pakej perkhidmatan yang mana anda mahukan selari dengan keperluan anda.

Kemudahan Perkhidmatan Katering Yang Disediakan Bergantung Kepada Pakej

Terdapat 6 pakej katering dan setiap pakej mempunyai perkhidmatan dan kemudahan yang tertentu.  Antara kemudahan katering yang disediakan adalah:

  • Makanan Tetamu
  • Makanan Pengantin
  • Makanan Tambahan
  • Dome
  • Meja buffet, hadiah dan kek
  • Hiasan Kerusi dan Meja Beradap
  • Kanopi
  • Pelayan sajian beruniform
  • Peralatan Sajian
perkhidmatan khemah dan katering murah di selangor

Jenis Pakej Katering Mirwaziq Enterprise

Terdapat 6 jenis pakej katering yang disediakan oleh Mirwaziq Enterprise.  Anda boleh pilih mengikut kesesuaian dan keselesaan anda.

pakej katering murah di selangor
  1.  Pakej Hantar
  2. Pakej Anggerik
  3. Pakej Bougainvillea
  4. Pakej Camilie (Dewan)
  5. Pakej Special Canopy
  6. Pakej Special Dewan

Perkhidmatan Katering Serendah RM5000 Di Selangor Untuk 1000 Pax

Kelebihan utama perkhidmatan katering Mirwaziq Enterprise yang ditawarkan adalah pakej makanan untuk 1000 pax dengan harga serendah RM5000 sahaja. Pakej ini menjadi rebutan ramai dimana ia terdiri daripada jenis lauk dan menu yang sedap, lazat lagi merupakan kegemaran ramai tetamu.  Selain itu juga, pengantin juga mendapat hidangan set menu yang lengkap, istimewa dan berbaloi. Hanya dengan pakej makanan RM5000 untuk 1000 pax, anda tidak perlu memikirkan lagi bajet untuk katering makanan untuk majlis perkahwinan nanti. Kemudahan ini amat sesuai untuk anda semua! Banyak pax yang dapat, murah pula tu.

pakej catering 1000 orang harga murah

Pakej hantar adalah pakej yang paling berbaloi iaitu RM5000 untuk 1000 pax atau orang makan. Mana ada pakej katering di luar sana yang sangat berbaloi sebegini. Paling tidak pun untuk 700 atau 800 makan sudah cecah RM5000. Pakej hantar ini juga mempunyai banyak kelebihan dan keunikannya.

Pakej Hantar:  RM 5000 Untuk 1000 pax

Hidangan Tetamu

  • Nasi putih
  • Nasi beriani
  • Ayam masak merah / Kambing masak kari
  • Daging masak hitam
  • Dalca sayur
  • Papedom
  • Buah
  • Jus kordial
  • Air mineral

Hidangan Pengantin

  • Ayam golek
  • Hiasan buah
  • Udang panjat
  • Siakap sweet sour
  • Sotong berhias
  • Mix fruit

Percuma

  • Bubur pulut hitam atau Bubur kacang
pakej katering untuk 1000 orang harga murah di selangor

Dengan pakej yang berbaloi ini, anda dapat menikmati banyak jenis lauk, 2 jenis nasi dan hidangan pengantin yang lazat dan amat mengenyangkan serta mendapat percuma makanan tambahan seperti bubur. Semuanya lengkap kan! Anda tidak perlu lagi fikirkan makanan apa untuk dipesan lagi sebagai menu tambahan kerana pakej serendah RM5000 ini juga sudah termasuk dengan makanan tambahan.  

Pakej-Pakej Lain Katering Mirwaziq Enterprise

Mirwaziq Enterprise juga menyediakan pakej-pakej lain katering seperti Pakej Anggerik, Pakej Bougainvillea, Pakej Camilie (Dewan), Pakej Special Canopy dan Pakej Special Dewan. Kesemua pakej ini adalah untuk 1000 pax tetapi mempunyai kelebihan dari segi kemudahan dan perkhidmatan lain berbanding dengan pakej hantar. Pakej hantar yang bernilai RM5000 untuk 1000 pax hanya lengkap dengan semua makanan tanpa tambahan perkhidmatan lain seperti canopy dan lain-lain.

pakej 1000 orang kenduri di selangor

1. Pakej Anggerik:  RM 6700 Untuk 1000pax

Hidangan Tetamu

  • Nasi putih
  • Nasi beriani
  • Ayam masak merah / Kambing masak kari
  • Daging masak hitam
  • Dalca sayur
  • Papedom
  • Buah
  • Jus kordial
  • Air mineral

Hidangan Pengantin

  • Ayam golek
  • Hiasan buah
  • Udang panjat
  • Siakap sweet sour
  • Sotong berhias
  • Mix fruit

Percuma

  • Bubur pulut hitam atau Bubur kacang

Tambahan

  • Pelayan Sajian Beruniform
  • Peralatan Sajian
pakej catering berbaloi di selangor

2. Pakej Bougainvillea: RM 8,700 Untuk 1000 Pax

Hidangan Tetamu

  • Nasi putih
  • Nasi beriani
  • Ayam masak merah / Kambing masak kari
  • Daging masak hitam
  • Dalca sayur
  • Papedom
  • Buah
  • Jus kordial
  • Air mineral

Hidangan Pengantin

  • Ayam golek
  • Hiasan buah
  • Udang panjat
  • Siakap sweet sour
  • Sotong berhias
  • Mix fruit

Canopy (4 Canopy)

  • 1 Set Canopy Pengantin
  • 2 Set Canopy Tetamu
  • 1 Set Meja Beradab
  • 2 Set Meja VVIP
  • 11 Set Meja Tetamu
  • 2 Set Meja Buffet
  • 2 Set Meja Hadiah
  • 1 Set Meja Kek

Lain-lain

  • Pelayan Sajian Beruniform
  • Peralatan Sajian
  • Dome VVIP 2 Set

Percuma

  • Bubur pulut hitam dan Teh Tarik
pakej catering perkahwinan di selangor

3. Pakej Camelia (dewan): RM 8,700 Untuk 1000 Pax

Hidangan Tetamu

  • Nasi putih
  • Nasi beriani
  • Ayam masak merah / Kambing masak kari
  • Daging masak hitam
  • Dalca sayur
  • Papedom
  • Buah
  • Jus kordial
  • Air mineral

Hidangan Pengantin

  • Ayam golek
  • Hiasan buah
  • Udang panjat
  • Siakap sweet sour
  • Sotong berhias
  • Mix fruit

Dewan

  • 1 Set Meja Beradap
  • 2 Set Makan VVIP
  • 26 Set Meja Tetamu
  • 2 Set Meja Buffet
  • 2 Set Meja Hadiah
  • 1 Set Meja Kek

Lain-lain

  • Pelayan Sajian Beruniform
  • Peralatan Sajian
  • Dome VVIP 2 Set

Percuma

  • Bubur pulut hitam dan teh tarik
pakej makan beradap berpatutan di selangor

4. Pakej Special Canopy: RM 10,700 Untuk 1000 Pax

Hidangan Tetamu

  • Nasi putih
  • Nasi beriani
  • Ayam masak merah / Kambing masak kari
  • Daging masak hitam
  • Dalca sayur
  • Papedom
  • Buah
  • Jus kordial
  • Air mineral

Hidangan Pengantin

  • Ayam golek
  • Hiasan buah
  • Udang panjat
  • Siakap sweet sour
  • Sotong berhias
  • Mix fruit

Lain-lain

  • Pelayan Sajian Beruniform
  • Peralatan Sajian
  • Dome VVIP 2 Set

Canopy (6 Canopy)

  • 1 Set Canopy Pengantin
  • 4 Set Canopy Tetamu
  • 1 Set Meja Beradap
  • 2 Set Meja VVIP
  • 15 Set Meja Tetamu
  • 120 Kerusi Bersarung + Riben
  • 2 Set Meja Buffet
  • 2 Set Meja Hadiah
  • 1 Set Meja Kek

Percuma

  • Bubur pulut hitam dan teh tarik
set khemah makan perkahwinan di selangor

Pakej Special Dewan: RM 10,700 Untuk 1000 Pax

Hidangan Tetamu

  • Nasi putih
  • Nasi beriani
  • Ayam masak merah / Kambing masak kari
  • Daging masak hitam
  • Dalca sayur
  • Papedom
  • Buah
  • Jus kordial
  • Air mineral

Hidangan Pengantin

  • Ayam golek
  • Hiasan buah
  • Udang panjat
  • Siakap sweet sour
  • Sotong berhias
  • Mix fruit

Dewan

  • 1 Set Meja Beradap
  • 2 Set Meja Makan VVIP
  • 28 Set Meja Tetamu
  • Kerusi Bersarung
  • 2 Set Meja Buffet
  • 2 Set Meja Hadiah
  • 1 Set Meja Kek

Lain-lain

  • Pelayan Sajian Beruniform
  • Peralatan Sajian
  • Dome VVIP 2 Set

Percuma

  • Bubur pulut hitam dan teh tarik
set catering murah di selangor

Sebab Anda Perlu Pilih Mirwaziq Katering

Banyaknya pakej! Dalam banyak-banyak pakej yang ditawarkan oleh Mirwaziq Katering, yang paling berbaloi adalah nombor 1 tadi iaitu Pakej hantar: RM5000 untuk 1000 Pax. Bayangkanlah kalau RM5000 untuk 1000 pax, maksudnya seorang makan berharga RM5 sahaja! Wah, murahnya! Bukannya setakat dapat makan nasi, tapi dapat makan pencuci mulut seperti bubur, buah dan lain-lain lagi.  Makanannya pun sedap-sedap tambah-tambah lauknya yang lazat tu. Rasa macam nak tambah dua tiga pinggan je. Dah tu, 1000 pax tu ramai sangat tau, kalau buat kenduri bergabung dengan dua pasangan pengantin pun berbaloi sangat! Pilih je pakej mana yang anda suka. Inilah sebabnya kenapa anda perlu jadikan perkhidmatan katering Mirwaziq ini sebagai katering majlis perkahwinan anda!

kambing golek untuk catering di selangor
  • Berbaloi dari segi harga dan perkhidmatannya
  • Makanan dan menu yang sangat sedap dan lazat
  • Menu yang lengkap beserta pencuci mulut, buah dan sebagainya
  • Hidangan pengantin yang lengkap untuk kesemua pakej
  • Menyediakan pelbagai perkhidmatan dan pakej, bukan saja dari segi makanan
  • Mudah dirunding dan berbincang
  • RM5 untuk seorang makan tidak pernah ada dimana-mana katering lain
  • Pakej katering yang serendah RM5000 di Selangor
  • Boleh digunakan untuk 2 pasangan pengantin sekaligus

Jom Gunakan Perkhidmatan Katering Mirwaziq

jom tempat katering mirwaziq di selangor murah

Pelbagai kemudahan dan perkhidmatan katering Mirwaziq yang disediakan dan semua pakej mempunyai kelebihan dan keistimewaan masing-masing. Bagi anda yang akan membuat majlis di Selangor dan inginkan keuntungan serta lebih penjimatan, Pakej Hantar iaitu RM5000 untuk 1000 pax adalah sangat sesuai dan amat disarankan. Sekiranya tetamu yang dijemput hampir 700 dan 800, lebih elok dilebihkan makan kerana tetamu yang hadir adalah bersama keluarga, saudara serta kawan-kawan mereka. Ia dapat mengelakkan kejadian yang tidak diingini pada masa akan datang. Oleh itu, pentingnya perkhidmatan katering Mirwaziq kerana mereka sentiasa membantu menyediakan kemudahan yang anda perlukan! Jom pilih perkhidmatan katering serendah RM5000 untuk 1000 pax ini.

MIRWAZIQ ENTERPRISE | PERKHIDMATAN KATERING SERENDAH RM5000 DI SELANGOR Whatsapp: Tekan untuk telefon (013-2111241 -En. Haziq) | Tekan untuk WhatsApp Email: mirwaziq@gmail.com

Jom Gunakan Perkhidmatan Katering Mirwaziq SEKARANG!

Call Whatsapp Layari Website

Jom Gunakan Perkhidmatan Katering Mirwaziq SEKARANG!