Umum
Nov 30, 2010, 6:02pm

Lirik Luahan Hati – Kristal


  •  
  •  
  •  
  •  
Salam semua,

Harap anda semua sihat-sihat sentiasa.. November bakal melabuhkan tirainya.. Disember bakal menjelma.. Huhu.. Tahun baru bakal bermula lebih kurang 31 hari sahaja lagi.. Pada entri ini Hariz nak berkongsi dengan korang lagu yang agak-agak jiwang karat-bercalar gituuu youuu… Pernah dengar Lagu Luahan hati? Alaaaa.. Versi asal daripada Apit takkan korang tak tahu? Takpe tak tahu jom layan Video Luahan Hati Versi Apit di Bawah

Sob3 :(*nak tisuuu* Haaa… Dah dengarkan versi apit? Amacam? Ada feel tak Luahan Hati dari apit ini? Entri ini bukan nak kongsi tentang Luahan Hati dari apit.. Tapi Luahan Hati dari Kristal.. Baru-baru ini Hariz dengar di kedai mamak lagu Luahan Hati suara dari Kristal. Maka Hariz pun google¬†Luahan Hati – Kristal.. Jom Layan Lirik Luahan Hati dari Kristal dan Video Klipnya..

Lirik Luahan Hati

Pertama kali ku dengar suaramu Sayunya hatiku merindui dirimu Walaupun belum kita bersua muka Namun aku tetap jatuh cinta Pertama kali ku bertemu denganmu Hatiku terpaut melihat senyumanmu Aku mengharap engkau menerimaku Kerna aku bersedia menyintaimu Akan ku renang lautan yang berapi Membuktikan kehebatannya cinta ini Tetapi jikala kau meninggalkan aku Terhiris hati ini Terguris jiwa ini Menangis tak berlagu Biarpun ombak yang merubah pantai Kasihku takkan hancur berderai Biarpun hari berganti hari Dirimu tetap ku nanti Sayangku pimpinkan tanganku Menuju mahligai bahgia Kita bersama nikmati kisah cinta Hidup bagaikan di syurga Oh Kasih Akan ku renang lautan yang berapi Membuktikan kehebatannya cinta ini Tetapi jikala kau meninggalkan aku Terhiris hati ini Terguris jiwa ini Menangis tak berlagu Biarpun ombak yang merubah pantai Kasihku takkan hancur berderai Biarpun hari berganti hari Dirimu tetap ku nanti Sayangku pimpinkan tanganku Menuju mahligai bahgia Kita bersama nikmati kisah cinta Hidup bagaikan di syurga Oh Kasih Download Luahan Hati – Kristal MP3 from MediaFire ProfHariz : Luahan Hati Kristal atau Luahan Hati Apit?