Umum
Sep 4, 2010, 11:45pm

Lagu Raya Pilihan Hati


Salam geng,

Gua nak kongsi dengan korang lagu pilihan gua beb…. Kalau tiba hari raya jer.. dari dulu sampai sekarang gua
pasti tak akan lupa dengan lagu ni.. Kalau gua dengar rasa lentok semacam jerk! Raya gua x sempurna dowh.. kalau
lagu yang gua layan dari gua belum baligh sampailah sekarang dah kira boleh kawin nie!

Jom gua bawak lu! lu! lu! orang usha lagu yang gua pasti layan tiap-tiap tahun….

So amacam beb? ada rasa sentap ? ada rasa bunga dalam hati? hahahahaha.. xyah ego la wehhh… kalau sedih nangis je
macam gua nie.. habis sekotak tisu premier untuk raya gua habiskan… hahaha.. Sudah! gua tak nak layan lagi lagu ini
Kang habis stok tisu untuk raya nanti…

Gua pun hairan la dengan diri gua ni.. lu orang ada hairan dengan gua tak? Kalau tak ada? sudah! Ada Gua Kesah?
Hahahaha… Pernah satu hari mak gua perli gua.. dia cakap.. “hang tunggu sapa pulang?” gua pun tersentap beb..
“Ehh mama… mana ada.. adik tak ada tunggu sapa-sapa aih*smbl gua lap hingus kat hidung*” mama gua sampuk balik
“Abeh yang hang tuh tak abis pulanglah… pulanglah tunggu sapa?” Gua senyap je beb! Lalu gua terus tukar lagu Ramlah Ram – Ketentuan
Lagu feberet mak gua.. Haaaaa Puas!

Gua fikir punya fikir.. Asal gua suka sangat lagu ni haaa? Gua minat makcik aishah ke? Gua putus cinta ke? ehh mana ada beb! gua steadylah.. Tapi airmata gua¬†mengalir weh.. dengar lagu raya pilihan hati ini… Gua menanti sape erk? Dush! Dush! Dush!

Okeylahh.. Sampai sini gua cerita sama korang Lagu raya pilihan gua.. Gua tau! korang pun ada lagu raya pilihan hati..
Jom kongsi sama gua beb.. Takkan mau kedekut kot ?

Ingin pasarkan bisnes bersama ProfHariz.com?

Klik pada mana-mana pautan di bawah untuk info lanjut:

ProfHariz

No.1 Modern Muslim's Lifestyle Website in Malaysia

Beli Sekarang
Waze / Google Map

B12-08 Flr 12 Galeria Residence Wing B, Jalan Putra Permai 2, Taman Equine, 43300 Seri Kembangan, Selangor

   
Ingin pasarkan bisnes bersama ProfHariz.com?

Klik pada mana-mana pautan di bawah untuk info lanjut:

Call Whatsapp Layari Website

Ingin pasarkan bisnes bersama ProfHariz.com?

Klik pada mana-mana pautan di bawah untuk info lanjut: