Review
Mar 6, 2018, 11:00am

Kopi Rerama Bantu 101 Masalah Kesihatan Biasa Dan Kronik


Ramai penggemar kopi adalah dalam kalangan kaum lelaki, namun tidak kurang juga dengan kaum wanita. Akhir-akhir ini, terlalu banyak produk kopi telah dihasilkan dan memasuki pasaran negara kita. Kebanyakkan kopi mempunyai khasiat yang telah kita ketahui sejak azali lagi iaitu menaikkan tenaga tubuh badan supaya tidak mudah mengantuk. Disebabkan itulah kopi sering menjadi minuman pada waktu pagi sebelum memulakan kerja dan malam sekiranya masih mahu berjaga.

khasiat coffee kepada peminum tegar

Pada tahun 2010 dan ke atas, pelbagai produk kopi telah dihasilkan oleh bumiputera dan ada juga kopi yang diimport ke negara ini bagi memajukan ekonomi serta menjadikan kopi-kopi tersebut laris dan laku. Malangnya, kebanyakan kopi masih mempunyai kekurangan dan tidak lengkap dari segi khasiatnya. Natijahnya, penggemar kopi yang mempunyai penyakit kronik tidak mendapat apa-apa kebaikan daripadanya walaupun selalunya meminum setiap hari.

Kopi Rerama Bantu 101 Masalah Kesihatan

Tahukah anda bahawa terdapat kopi yang dapat membantu pelbagai masalah kesihatan biasa dan juga penyakit kronik? Biar betul. Macam tak percaya, selalunya kalau pelik-pelik tu mesti yang bahaya dan bahan kimia kan? Ya. Tetapi masih ada juga kopi yang berkhasiat tanpa bahan kimia dan bahan larangan! Nak jumpa kopi yang begitu memang satu dalam seribu.

Kopi Rerama Bantu 101 Masalah Kesihatan Biasa Dan Kronik

Kopi Rerama Bantu 101 Masalah Kesihatan

Kopi Rerama adalah satu-satunya kopi yang mempunyai pelbagai khasiat berbanding kopi-kopi lain. Ia dikatakan mempunyai 101 khasiat untuk merawat dan mencegah penyakit-penyakit biasa dan juga kronik. Mesti anda ragu-ragu dan terfikir bagaimana sesuatu minuman kopi itu boleh mengandungi khasiat seperti ini kan? Inilah kehebatan bahan asas atau bahan utamanya iaitu daun pokok rerama. Selain dari daun pokok rerama, terdapat akar dan batang pokok rerama yang sangat hebat dan ia menjadikan kopi rerama ini sangat berkhasiat serta mengawal dan mengubati segala penyakit biasa dan juga kronik di pejabat anda. Untuk makluman anda, kopi rerama ini adalah lebih dan 100% adalah herba-herba semulajadi yang mengandungi pelbagai jenis ekstrak herba dan khasiatnya. Selain itu, anda juga perlu tahu bahawa Syarikat pengeluar produk ini semestinya adalah 100% bumiputra Islam dan kilang kopi ini juga adalah kilang milik bumiputera Islam dengan taraf status GMP, Halal dan telah mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia. Selain merawat penyakit biasa dan kronik, kopi ini juga berfungsi dalam meningkatkan tenaga batin dan seksual untuk lelaki dan wanita disamping khasiat-khasiat herba yang terkandung di dalamnya.

Khasiat Daun Pokok Rerama Dalam Kopi Rerama

khasiat daun rerama dalam kopi rerama

Daun pokok rerama ini mempunyai sifat anti kanser dan anti radang yang berfungsi merawat sakit barah serta penyakit-penyakit yang lain seperti darah tunggi, diabetis, SLE dan lain-lain lagi. Ia mempunyai anti oksidan yang tinggi, dapat mencegah sel kanser, menyembuhkan penyakit kulit serta melancarkan peredaran darah. Selain kopi, daun rerama juga mempunyai khasiat yang boleh digunakan untuk minuman seperti teh atau sekadar air rebusan daun rerama. Anda yang berjiwa kental boleh meminumnya begitu sahaja, organik terbaik ini juga banyak terdapat di Thailand dan telah digunakan secara meluas dalam bidang kecantikan.

101 Masalah Kesihatan Biasa Dan Kronik Kopi Rerama

penyakit yang dirawat dengan kopi rerama

Kopi kesihatan yang sihat dan selamat ini telah terbukti dalam membantu merawat para pesakit biasa dan kronik, apatah lagi pesakit yang sukakan kopi. Dengan pengambilan yang konsisten dan berterusan, kopi rerama menjadikan anda merasai perubahan dan kebaikannya terhadap tubuh badan dan penyakit anda. Kopi Rerama keluaran BIO XPERT ini sangat sesuai untuk mereka yang merupakan pesakit biasa dan kronik. Kajian juga telah menunjukkan beribu-ribu orang telah berjaya merawat semua penyakit kronik dengan menggunakan rebusan air daun rerama kerana ia mempunyai sebatian semula jadi yang membantu anda meneutralkan kembali kandungan dan toksin dalam tubuh badan anda.

Penyakit-Penyakit Yang Boleh Dibantu Oleh Pengambilan Kopi Rerama

Antara penyakit biasa dan kronik yang dapat dibantu oleh pengambilan kopi rerama adalah diabetis, gastrik, masalah keletihan dan lain-lain lagi yang telah disenaraikan.

  • Diabetis
  • Darah tinggi
  • Ketumbuhan
  • Batu karang
  • SLE
  • Migrain
  • Gastrik
  • Masalah usus
  • Buah Pinggang
  • Arteri kotor
  • Sakit-sakit sendi seperti keletihan, gout dan arthritis
  • Masalah mata
  • Masalah berat badan
  • Resung
  • Ulser
  • Parkinson
  • Asma dan lelah
  • Senggugut atau haid tidak stabil

khasiat kopi rerama kepada pengguna

Selain dapat merawat dan mencegah penyakit-penyakit biasa dan kronik, khasiat kopi rerama untuk kesihatan batin juga tidak dapat dinafikan. Kopi yang pelbagai fungsi ini telah mendapat sambutan kerana keberkesanannya dalam memuaskan hati para suami dan isteri masing-masing. Fenomena kopi rerama telah mencetuskan Kopi Rerama Ayang dan juga Kopi Rerama Paduk.

Jenis Kopi Rerama

jenis kopi rerama di pasaran

Kopi Rerama mempunyai dua jenis iaitu Kopi Rerama Ayang dan Kopi Rerama Paduk. Kedua-dua kopi ini sangat melengkapi dan sesuai untuk suami isteri tanpa mengira peringkat umur masing-masing. Kopi Rerama dapat merawat dan mengatasi pelbagai masalah kesihatan biasa dan kronik serta menjadikan kesihatan batin anda hebat dan luar biasa. Untuk pengetahuan anda, setiap 1 kotak kopi rerama mempunyai 15 sachet minuman.

Kebaikan Kopi Rerama Terhadap Kesihatan Anda Wanita Dan Lelaki

  • Mencuci bahagian dalaman usus (detoks)
  • Mengawal paras gula dalam darah
  • Mengawal tekanan darah
  • Mengurangkan resdung
  • Mengurangkan sakit urat dan otot
  • Menghilangkan Migrain
  • Mengurangkan urik asid dan menyebabkan gout hilang
  • Menurunkan kadar kolestrol
  • Badan lebih sihat dan cergas
  • Meningkatkan sistem imunisasi badan
  • Batu karang hancur
  • Menurunkan tekanan darah tinggi
  • Sel-sel kanser musnah
  • Menghilangkan resdung
  • Menghilangkan sakit urat dan lutut

kopi rerama yang terbaik

Kopi rerama terbahagi kepada Kopi Rerama Ayang Dan Kopi Rerama Paduk. Kedua-duanya sangat sesuai untuk lelaki dan wanita dan juga mempunyai kelebihannya yang tersendiri dalam khasiat batin.

Kopi Rerama Ayang

khasiat kopi rerama ayang

Siapa kata kopi membosankan? Tambah-tambah Kopi Rerama Ayang yang dikhaskan untuk para wanita. Kopi Rerama Ayang berperanan untuk memberikan kecantikan luar dan dalam kepada para wanita tidak kira usia. Sama ada anak dara atau isteri-isteri juga boleh menikmati rasa kopi ini beserta khasiatnya yang bakal dirasai seawal 3 hari! Kesannya sangat terbukti bagi anda yang sudah berkahwin dan bukan anda sahaja merasai kesannya, malah suami juga akan merasakannya.

Bahan-Bahan Kandungan Kopi Rerama Ayang

kandungan kopi rerama ayang

Kopi Rerama Ayang mengandungi ekstrak herba-herba yang pelbagai dan sangat berkhasiat dalam merawat kecantikan wanita luar dan dalam. Antara kandungan Kopi Rerama Ayang adalah ekstrak kopi arabica, ekstrak kopi robusta, ekstrak pueraria mirifica, ekstrak manjakani, ekstrak kacip fatimah, esktrak mas cotek, arabic dan juga esktrak rerama. Banyaknya ekstrak herba yang terkandung dalam Kopi Rerama Ayang ini. Patutlah fungsinya terlalu hebat dan banyak kerana herbanya yang pelbagai memberi khasiat yang sangat tinggi serta mengatasi masalah kesihatan wanita.

Fungsi Kopi Rerama Ayang (Khasiat Batin)

khasiat kopi rerama ayang

  • Selalu berasa ghairah ketika bersama suami
  • Mencegah kegatalan dan bau Miss V yang tidak elok
  • Mengetatkan dan melembabkan Miss V
  • Mencegah kecut, kendur dan kedut pada Miss V
  • Mengurangkan sakit senggugut
  • Mengatasi masalah keputihan
  • Menaikkan seri wajah dan menjadikan wajah anda manis
  • Menguatkan otot-otot Miss V bagi kemutan yang hebat
  • Meningkatkan hormon estrogen wanita
  • Lebih awet muda dan memperlambatkan proses penuaan serta kedutan
  • Mencuci usus dan mengeluarkan toksin dari badan
  • Memantapkan punggung dan payudara anda
  • Mengatasi peranakan lemah.
  • Menstabilkan haid tidak teratur.
  • Mengatasi kulit kedut, kendur dan menghaluskn serta mencerahkan kulit.
  • Menyingkirkn lemak-lemak pada badan
  • Masalah wanita dapat diselesaikan

Kopi Rerama Paduk

kopi rerama paduk

Kopi Rerama Paduk adalah kopi rerama yang dikhaskan untuk para lelaki. Sama seperti wanita, khasiatnya juga untuk mengatasi masalah kesihatan biasa dan juga kronik. Namun, ia juga berfungsi dalam mengatasi masalah kesihatan batin lelaki. Kehebatannya berbanding dengan kopi yang lain adalah kerana ia 2 dalam 1 iaitu kesihatan batin dan penyakit kronik.

Kandungan Kopi Rerama Paduk

kandungan kopi rerama paduk

Kopi Rerama Paduk perlu diminum secara konsisten untuk mendapatkan khasiatnya yang hebat dan padu selaras dengan bahan-bahan kandungannya iaitu ekstrak rerama, ekstrak catuaba, ekstrak butea superba, ekstrak tongkat ali, ekstrak maca dan juga esktrak tribullus terristris. Dengan herba-herba kukuh ini, kaum lelaki akan mendapat tenaga dan mempunyai aura kebatinan yang lebih daripada biasa.

Fungsi Kopi Rerama Paduk (Kesihatan Batin)

  • Stamina anda akan lebih kuat dan tahan lama
  • Zakar akan lebih keras dan tegang
  • Tubuh badan akan lebih bertenaga dan tidak letih
  • Ia akan menjadikan anda terlalu ghairah
  • Melambatkan tembakan padu

fungsi kopi rerama paduk

Kelebihan Kopi Rerama Dan Sebab Anda Perlu Dapatkannya

Anda perlu mendapatkan kopi rerama kerana ia merupakan kopi terbaik dan terhebat abad ini. Dengan segala khasiat atasi penyakit serta kesihatan batin, Kopi Rerama juga telah dikaji oleh pihak tertentu. Ia mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia serta diproses daripada kilang Bumiputera yang bertaraf GMP dan halal. Malah, dari segi bahan kandungannya, ia langsung tidak menggunakan bahan kimia dan bahan terlarang. Bahan utamanya adalah daun pokok rerama yang telah terbukti merawat pelbagai jenis penyakit. Kesannya dapat dilihat seawal 3 hari. Di samping itu, anda juga boleh mendapatkannya dengan harga yang sangat berbaloi dan berpatutan.

kelebihan yang ada pada kopi rerama

Taukeh kopi rerama juga kini telah mengeluarkam produk kopi baru yang amat bagus dan berkesan untuk mengatasi penyakit biasa dan kronik. Kopi yang dimaksudkan adalah Kopi Rerama Stevia. Kopi ini tidak menggunakan gula sama sekali dan ia hanya menggunakan stevia bagi menggantikan gula.

Harga Kopi Rerama

harga kopi rerama paduk

Bercerita tentang harga, harga asal kopi ini adalah Rm50 dan anda akan mendapatkan kelesaan dan diskaun yang banyak. Untuk 2 kotak, RM 90 sangat berbaloi. Harga-harga ini tidak termasuk dengan kos penghantaran atau pengeposan.

Ejen Dan Stokis Dibuka

Taukeh Kopi Rerama kini membuka peluang untuk anda yang ingin menjana pendapatan bersama mereka sebagai ejen atau stokis. Sekiranya berminat anda boleh hubungi mereka. Banyak faedah jadi stokis dan ejen kopi rerama ini sebab khasiat kopi ini terlalu banyak dan tiada tandingannya. Jadi sambil-sambil minum, sambil-sambil boleh dapat untung lagi.

ejen dan stokis kopi rerama

Testimoni Mereka Yang Telah Mencuba Kopi Rerama

Ramai yang telah mencuba kopi rerama yang sedap ini sehinggakan meminum kopi rerama dijadikan salah sebuah Bangladesh. Mereka sangat berpuas hati kerana pintu ini terbukti berkesan anda, mereka akan sentiasa selesa dengan rumah ini.

testimoni kopi rerama testimoni kopi rerama testimoni kopi rerama

Dapatkan Kopi Rerama Di Rumah Anda SEKARANG!

Anda dah pun baca kelebihan kopi rerama ni kan? Takkan kita nak minum kopi yang tak bantu kesihatan kan? Alang –  alang peminat kopi tu, jadikan habit minum kopi yang sihat dengan minum kopi rerama ini. Jom dapatkan kopi rerama sekarang menerusi nombor WhatsApp di bawah atau melalui website.

Jom Dapatkan Kopi Rerama Di Rumah Anda SEKARANG!

Klik pada mana-mana pautan di bawah untuk info lanjut:

ProfHariz

No.1 Modern Muslim's Lifestyle Website in Malaysia

Beli Sekarang
Waze / Google Map

B12-08 Flr 12 Galeria Residence Wing B, Jalan Putra Permai 2, Taman Equine, 43300 Seri Kembangan, Selangor

   
Jom Dapatkan Kopi Rerama Di Rumah Anda SEKARANG!

Klik pada mana-mana pautan di bawah untuk info lanjut:

Call Whatsapp Layari Website

Jom Dapatkan Kopi Rerama Di Rumah Anda SEKARANG!

Klik pada mana-mana pautan di bawah untuk info lanjut: