Review
Feb 20, 2018, 1:22pm

Koleksi Jam Tangan Wanita Terbaru Dan Berkualiti Tinggi


Jam tangan merupakan item fashion yang banyak diminati oleh wanita, bahkan oleh mereka yang selalu begitu memperhatikan penampilan. Bukan hanya manfaatnya saja, desain dan juga keindahan sebuah jam tangan tentu akan selalu menjadi daya tarik tersendiri, sehingga tidak menghairankan jika ada banyak orang yang menjadikan jam tangan sebagai barangan koleksi.

Koleksi jam tangan wanita terbaru

Adalah tidak lengkap bagi sesetengah wanita sekiranya tidak mengenakan seutas jam bagi melengkapkan gaya pada hari ini. Jam tangan merupakan aksesori tamabahan bagi kaum wanita untuk bergaya. Lebih membanggakan, sekiranya jam tangan yang terletak di pergelangan tangan itu berjenama mahal dan mempunyai nilai tersendiri. Kini jam tangan bukan sekadar penunjuk waktu, tetapi adalah lambang prestij dan kemewahan kepada si pemakainya.

Koleksi Jam Tangan Wanita Terbaru Dan Berkualiti Tinggi

Dalam dunia fesyen yang sinonim dengan gaya dan kecantikan, jam tangan bukan sekadar penunjuk waktu sebaliknya sebahagian aksesori pelengkap penampilan. Jom lihat antara koleksi jam tangan wanita terbaru dan berkualiti tinggi di bawah:

jam tangan berkualiti murah

1. Jam Tangan Tissot

Jam automatik bering didatangkan dengan tali kulit anak lembu rona coklat dan dipadukan dengan bekas perak berberus yang tidak lapuk gaya. Palet perang gelapnya adalah moden dan mewah, dan memberikan sentuhan bergilap kepada jam tangan yang terpampang cantik di pergelangan tangan. Ianya pasti menyerlahkan gaya sofistikasi bagi setiap pemakai, dan menarik perhatian sesiapa sahaja.

contoh koleksi jam tangan tissot

2. Jam Tangan Michael Kors

Bagaikan memahami kemahuan remaja, Michael Kors antara jam tangan yang mempunyai elemen feminim dan sesuai digayakan ketika apa jua majlis sekalipun. Gaya metropolitan dengan corak serta warna sofisti­kated. Jam tangan ini berkualiti tinggi dengan rekaan fesyen mewah namun mengekalkan harga berpatutan.

contoh koleksi jam tangan michael korrs

3. Jam Tangan Swarovski

Khusus untuk pemakai jam yang gemarkan rekaan jam minimalis dan tidak memancing tumpuan ramai. Memberi keselesaan maksimum pada pergelangan tangan. Rekaan tali jam yang cantik melingkari tangan dengan lebih selesa. Selesa dipakai oleh wanita yang mempunyai pergelangan tangan yang lebih kecik. Jam tangan ini hadir dengan dalam saiz yakni 22mm dan 27 mm.

contoh koleksi jam tangan svarovski

4. Jam Tangan Coach

Jam tangan cantik Coach pula melengkapi mana-mana wanita yang mencari keselesaan dan gaya, sama ada dipadankan dengan baju Melayu tradisional atau bersama baju harian. Jam tangan Coach berinspirasikan kecantikan kawasan Artik, yang memberikannya penampilan yang tampak bersih, semulajadi dan tenang. Diperbuat daripada seramik berteknologi tinggi dan kaca nilam, jam tangan cantik bering tidak mencetus alahan dan tahan calar. Jam tangan ini sesuai untuk apa jua acara.

contoh koleksi jam tangan guess

5. Jam Tangan Fossil

Jam tangan Fossil Khusus untuk wanita yang bercita rasa mewah dan mempunyai keperibadian feminin yang tinggi. Dengan rekaan lembut dan sofistikated, jam tangan ini sangat elegan, dan boleh dipakai untuk apa jua acara. Diperindahkan dengan selongsong berlian berkilat dan bertatahkan kristal disekelilingnya, ia adalah jam tangan bertaraf bintang, istimewa untuk dirimu atau sebagai hadiah buat orang tersayang.

contoh koleksi jam tangan fossil

6. Jam Tangan Gucci

Jam tangan cantik terbaru ini menggabungkan nilai tradisional keanggunan sederhana jenama ini dengan paras yang dinamik dan moden. Tali jam yang berjalin rona merah jambu dan selongsong putih merah jambu berkilat tampak amat menawan! Diperbuat daripada bahan-bahan anti-alahan dan tahan calar, ianya langsing dan padan dengan apa jua pemakaian, menjadikannya mudah digunakan dari siang ke malam.

contoh koleksi jam tangan gucci

7. Jam Tangan Bonia

Jam berbentuk emas sentiasa menjadi lambang gaya anggun dan menarik perhatian. Jam tangan emas sepeti bonia ini berhias kristal Swarovski di atas bezel keluli tahan karat bukan sahaja menjadi kenyataan fesyen yang menarik, ia juga merupakan penanda waktu berkualiti dengan emas sadur IP serta tali dawai berjalin. Pakaikan setiap hari untuk menyerlahkan gaya, atau padankan jam tangan ini dengan baju kebaya klasik.

contoh koleksi jam tangan bonia

8. Jam Tangan Seiko

Jam klasik tak lapuk dek zaman ini menggabungkan gaya dan kebolehpercayaan, dan memperlihatkan kelas dan keyakinan. Tali kulit anak lembu berwarna hitam, bekas keluli tahan karat dan kaca nilam memberikannya penampilan yang segak. Jam tangan cantik bertali kulit sesuai untuk apa jua acara kerana ia mudah dipadankan dengan mana-mana busana, membawa anda dari siang ke malam bila mengunjungi rakan dan keluarga.

contoh koleksi jam tangan seiko wanita

9. Jam Tangan Hush Puppies

Berdasarkan inspirasi kawasan artik dan cintanya pada keindahan semulajadi, rona biru sentiasa ada pada rekaan jam berjenama ini sejak dahulu. Warna tenang dan semulajadi ini turut digunakan dengan meluas dalam dunia fesyen sejak beberapa musim kebelakangan ini dan dijangka terus berkuasa tahun ini. Padanan sempurna bagi baju kurung berwarna-warni atau sepasang kebaya klasik.

contoh koleksi jam tangan hush puppies

10. Jam Tangan Rolex

Bergaya dengan jam tangan mewah dan perhiasan yang cantik pasti memberikan kelainan kepada penampilan seseorang. Bagi menampilkan keunikan dan kelainan dalam bergaya, jam tangan berjenama Rolex  juga boleh dijadikan pilihan sebagai hadiah menarik untuk insan tersayang selain bunga dan barang kemas bagi menyampaikan rasa sayang kepada mereka.

contoh koleksi jam tangan rolex

Pelbagai Gaya Jam Tangan Menampilkan Keyakinan Diri Wanita Feminin

Jika kurang pasti mengenai rekaan jam tangan yang sesuai digayakan mengikut cita rasa dan penampilan diinginkan, jangan bimbang kerana ada banyak cara untuk bergaya menarik. Ada sesetengah wanita yang berasakan penampilan jam tangan sporty terhad dan lebih sesuai dengan pergelangan tangan maskulin. Aksesori ‘wajib ada’ ini hadir dalam pelbagai bentuk, jenis, warna dan harga. Fungsi asalnya cuma sekadar memberitahu masa ­dengan pergerakan elektronik atau mekanikal. Berkualiti tinggi, berprestij dan rekaan yang mewah adalah ciri-ciri yang terdapat pada jam berjenama terkenal ini kini, anda juga mampu untuk memilikinya dengan harga yang mampu milik.

penampilan wanita ekslusif dengan jam tangan

Jam Tangan Sebagai Aksesori Tambahan Wanita

Seiring dengan peredaran masa, jam tangan kini bukan saja untuk melihat masa, tarikh mahupun hari, malah ia mula bertindak sebagai pelengkap aksesori bagi individu yang mahukan gaya berbeza seperti kaum wanita yang sentiasa menitikberatkan penampilan diri.

jam tangan aksesori tambahan wanita

Harga Murah Dan Kualiti Jam Tangan Yang Berkualiti Tinggi

Sebenarnya harganya berbeza-beza mengikut ciri-ciri yang dimiliki oleh sesebuah jam itu. Harga paling rendah ialah RM100 hingga RM200, justeru itu ia hanya dibuat untuk golongan berada. Bagaimanapun anda juga mampu memiliki jam tangan berkualiti tinggi ini dengan harga yang boleh memberi kepuasan kepada pelanggan mengikut jenis dan branding jam tangan.

jam tangan berjenama kualiti tinggi harga murah

Jam Tangan Pelbagai Saiz Dan Bentuk Rekaan Terkini

Sementara itu, koleksi jam tangan ini hadir dalam saiz sederhana dengan pelbagai warna. Jam tangan eksklusif bagi lelaki dan wanita ini sesuai bagi mereka yang ingin kelihatan bergaya dengan rekaan moden terkini. Kini ia bukan lagi sesuatu yang asing khususnya golongan muda. Bagi golongan remaja, aksesori seperti ini memberi kelainan dengan penampilan yang eksotik dan ranggi, selain kelihatan lincah dan bertenaga. Uniknya, aksesori seperti ini memberikan keunikan dari segi pemakaian kerana mampu membuat kejutan.

jam tangan wanita pelbagai rekaan terkini

Beli Jam Tangan Terbaru Dan Berkualiti Tinggi Atas Talian

Manusia tanpa mengira usia sememangnya mementingkan kualiti apabila bercakap mengenai aksesori pelengkap diri seperti tali pinggang, dompet, beg tangan, kasut dan pelbagai lagi. Semua barangan itu selain boleh dibeli di kedai terutama di pusat beli-belah, ia juga boleh ditempah khas bagi memenuhi cita rasa dan kehendak masing-masing. Bagi mereka yang meminati barangan kulit serta inginkan kesempurnaan dari segi kualiti, namun mempunyai bajet kecil, sebenarnya mereka mempunyai alternatif lain selain pergi ke butik ataupun kedai aksesori di pusat beli-belah. Anda kini boleh dapatkan barangan tersebut secara atas talian.

wanita menggayakan jam tangan fossil

Permintaan Jam Tangan Wanita Mendapat Sambutan Tinggi Pelanggan Setiap Masa

Di mana ada pasaraya, di situ ada kedai jam tangan. Di mana ada Airport, di situ juga ada kedai jam tangan. Di mana-mana pekan besar juga mesti ada kedai jam tangan. Di sesuatu tempat itu bukan hanya ada satu kedai jam tangan sahaja, malah biasanya lebih dari dua kedai jam tangan di mana-mana pusat membeli belah. Bila tengok keadaan macam itu, terfikir pulak siapa yang pergi beli jam tangan hari-hari ni?

beli jam tangan wanita online

Bandingkan dengan industri pakaian. Pakaian kita jarang beli, ertinya pembelian pakaian bukanlah macam kita beli gula atau kopi. Orang perempuan juga yang kerap beli pakaian itupun paling kerap akan hanya beli 3 bulan sekali sahaja. Jadi adakah jam tangan orang akan beli lebih kerap daripada kekerapan mereka membeli pakaian. Semua persoalan itu membuat timbul rasa ingin tahu untuk mencari berapakah agaknya jumlah pasaran dunia terhadap industri jam tangan ini. Seperti biasa, mereka yang suka bergaya sahaja meminati aksesori jam ini.

Testimoni Pembeli Jam Tangan Original Dari Nur Iris Authentic

testimoni pembeli jam tangan berjenama original dan murah (5) testimoni pembeli jam tangan berjenama original dan murah (4) testimoni pembeli jam tangan berjenama original dan murah (3) testimoni pembeli jam tangan berjenama original dan murah (1)

Macam Mana Nak Beli Jam Tangan Wanita Terbaru Dan Berkualiti Tinggi? Beli Sekarang Di Sini

Ha, dah tengok kan testimoni pembeli. Dah ramai yang bergaya tanpa perlu ikat perut makan maggi pun. Awak pun boleh dapatkan jam tangan berjenama pada harga yang jauh lebih murah. Tampil lebih bergaya dan klasik dengan jam tangan berkualiti ini sebagai aksesori dengan mengikut kesesuaian rona dan corak tali jam yang anda ingin padankan bersama persalinan harian. Dapatkannya segera dengan hubungi talian yang tertera di bawah atau melawat Instagram (Kena request dulu ye baru boleh mencuci mata dengan jam berjenama berkualiti ni!) :

instagram nur iris authentic penjual jam berjenama original

Jom Order Jam Tangan Branded Murah SEKARANG!

Klik pada mana-mana pautan di bawah untuk info lanjut:

ProfHariz

No.1 Modern Muslim's Lifestyle Website in Malaysia

Beli Sekarang
Waze / Google Map

B12-08 Flr 12 Galeria Residence Wing B, Jalan Putra Permai 2, Taman Equine, 43300 Seri Kembangan, Selangor

   
Jom Order Jam Tangan Branded Murah SEKARANG!

Klik pada mana-mana pautan di bawah untuk info lanjut:

Call Whatsapp Layari Website

Jom Order Jam Tangan Branded Murah SEKARANG!

Klik pada mana-mana pautan di bawah untuk info lanjut: