Review
Jul 17, 2018, 7:32am

Tempah Kereta Sewa Di Selayang, Selangor


  •  
  •  
  •  
  •  
kereta sewa murah selayang

Tempah kereta sewa Selayang, Selangor dengan murah dalam keadaan baru? Yes! Murah dan baru! Anda jangan ingat kalau kereta sewa jer mesti kena kereta lama yang kurang baik kondisinya malah ada yang tampak kotor. Orang kata, asal boleh gerak hingga sampai ke destinasi pun dah okay. Sebenarnya, tidak semua syarikat yang menguruskan perkhidmatan kereta sewa ini akan berbuat begitu.

syarikat kereta sewa selayang

Hakikatnya di luar sana masih ada lagi syarikat kereta sewa yang boleh menyediakan kereta-kereta yang terbaik di dalam kondisi yang sangat memuaskan bahkan hingga tampak masih di dalam keadaan baru hanya dengan kadar sewaan harga yang sangat murah.

Bila kereta masih di dalam keadaan baik, bersih dan tampak baru maka sudah semestinya anda boleh melaram dengan sepuas-puas hati. Jangan risau, orang lain bukannya tahu pun yang itu adalah kereta sewa.

tiket bas kereta sewa selayang

Tatkala ingin sambut hari lebaran dan kebetulan masa itu tiket kenderaan pengangkutan awam sudah licin, apa salahnya jika anda gunakan budget untuk balik kampung tu dengan menyewa mana-mana kereta daripada syarikat kereta sewa yang bagus di luar sana. Mau terbeliak biji mata anak dara kampung tengok anda balik naik kereta lawa. Silap haribulan, ada yang terus masuk meminang untuk di buat menantu.

kereta sewa selayang murah

Jika tidak mahu menyewa untuk di bawa balik kampung bagi cuba melonjakkan saham pasaran diri sendiri sekalipun, mungkin anda boleh menyewa bagi menghadiri sebarang majlis yang ingin anda pergi bersama yang tersayang. Sebagai contoh, majlis ulangtahung perkahwinan, majlis pertemuan dengan rakan-rakan lama zaman sekolah ataupun mungkin majlis perkahwinan bekas kekasih lama yang telah tinggalkan anda suatu ketika dulu.

Bayangkan, kekasih lama berkahwin anda pula datang dengan menaiki kereta mahal dan mewah dengan warna yang berkilat dek panahan cahaya matahari. Perghhh…. boleh berkerut dahi bekas kekasih. Pastinya saat itu kekasih lama anda berasa sedikit bersalah dan sama sekali tidak boleh membuat andaian yang anda memang patut ditinggalkannya dulu. Tanpa dia pun anda masih boleh berjaya, meskipun itu bukan kereta sebenar milik anda. Tak gitu?

tempah kereta sewa selayang

Mesti anda sedang berfikir, di manakah lokasi yang paling sesuai untuk mendapatkan kereta sewa Selayang yang cantik dan masih tampak seperti di dalam keadaan baru ini dengan harga terlajak murah yang mampu anda bayar kan?

Jangan risau kerana saya sendiri boleh syorkan pada anda sebuah syarikat kereta sewa Selayang yang boleh membantu menyediakan kereta sewa yang anda inginkan itu. Syarikat kereta sewa ini bukan calang-calang tau kerana mereka merupakan antara kereta sewa Selayang yang terbaik di abad ini!

Mereka yang saya maksudkan di sini adalah Anggun Car Rental.

kereta sewa selayang online

Di Anggun Car Rental ni ada segala-galanya. Sebut saja tujuan sebenar anda mahukan kereta tersebut samada sekadar ingin sampai ke mana-mana destinasi dengan selamat mahupun ingin menggunakan kereta terbabit untuk sebarang majlis. Di Anggun Car Rental ini bukan hanya ada kereta keluaran tempatan jer tapi turut ada kereta buatan luar negara dari yang biasa hingga ke luar biasa.

kereta sewa selayang vip

Luar biasa? Eh kereta apa yang luar biasa tu? Of course lah kereta mahal beb! Kereta mahal yang tahap limosin pun ada kalau nak sewa. Jika nak langsungkan perkahwinan tapi masih tercari-cari kereta yang sesuai untuk dinaiki oleh pengantin, haaa pergi je ke kereta sewa Selayang milik Anggun Car Rental tu macam-macam ada.

sewa kereta selayang murah

Tak percaya? Tak pe, meh kita tengok sebahagian koleksi kereta yang boleh di sewa tu bersama-sama melalui gambar-gambar di bawah.

Sewalah Kereta Keluaran Tempatan Yang Sangat Jimat Dan Praktikal

Kereta keluaran tempatan sememangnya sangat terkenal di kalangan masyarakat kita kerana sifatnya yang sangat jimat dan praktikal. Antara kereta yang paling mendapat tempat di hati kalangan para penyewa sememangnya adalah Viva dan Myvi. Viva dan Myvi ni umpama ‘artis glamour’ sepanjang zaman yang tak pernah kalah. Nak tau sebab apa? Kena baca sampai habislah beb!

kereta sewa selayang bajet

Kereta Viva ni kecil-kecil cili api kata orang. Bukan hanya mudah untuk di pandu tetapi juga senang untuk di parking. Malah ia juga amat menjimatkan kos minyak sekiranya anda memilih kereta ini untuk dijadikan sebagai kereta pengangkutan sepanjang anda bercuti.

Viva adalah kereta compact yang amat menjimatkan dari segi penggunaan petrol yang boleh membawa anda sejauh 26.1km hanya dengan pembakaran petrol per liter. Jadi jangan hairanlah jika kereta Viva ini laku seperti goreng pisang panas. Kereta Viva paling laku keras di kalangan pemandu wanita dek kerana sifatnya yang comel tapi selesa.

kereta sewa selayang paling murah

Myvi pula lebih kepada pakar yang paling kebaboom. Ada dalam dua series iaitu 1.3 dan juga 1.5 dengan warna yang cantik meletup! Jika Viva umpama ‘artis glamour’, Myvi ni pula umpama ‘hakak cantik mengoda’ kerana bentuknya yang agak seksi dan sporty.

Gabungan CC yang agak besar dengan size badan yang agak kecil telah menyebabkannya agak lasak dan boleh meluncur dengan laju dan lancar di atas jalanraya. Kereta Myvi sama seperti kereta Viva yang sangat jimat dalam penggunaan petrol. Kalau nak tahu, kereta Myvi ini hanya memerlukan sebanyak RM60 hingga RM70 saja sekali perjalanan daripada Kelantan sehingga ke Perlis. Dasyat kan? Perjalanan ke sebarang destinasi selama 6 jam hanya memerlukan beberapa puluh ringgit jer. Giler jimat!! Lawa tapi jimat sapa tau mau beb.

kereta sewa selayang senang tempah

Sejenis lagi kereta yang anda patut sewa adalah Persona 1.6. Kereta dalam kategori Sedan ini agak kelas kerana mempunyai konsep famili travel dan amat sesuai untuk anda yang mahu bergerak dengan keluarga tetapi dalam budget yang agak terhad. Bentuk aerodynamics hood di hadapan memberi flow kepada angin di hadapan sekaligus memberikan impak kepada pemanduan yang selesa.

Sewaan Bukan Setakat Kereta Sedan Saja, Malahan Kereta Berupa MPV Juga Ada

Anda mahu menyewa kereta untuk bercuti dengan ahli keluarga yang lebih ramai? Jangan risau. Di kereta sewa Selayang ini semuanya ada. Jika anda kurang berminat dengan kereta Viva, Myvi dan juga Persona. Apa kata anda pilih kereta berkonsep MPV yang bernama Exora dan Alza ini.

kereta sewa alza selayang

Meskipun MPV tapi minyaknya juga di tahap yang sangat minimal. Pendekata, anda boleh tiba ke destinasi di dalam rangkaan budget yang sangat menjimatkan tanpa perlu meninggalkan mana-mana ahli keluarga kerana ianya agak selesa dengan boleh memuatkan sehingga tujuh ke lapan orang penumpang.

kereta sewa exora selayang

Kenderaan berupa MPV ini rasanya sangat berpatutan dengan kadar harga yang dikenakan kerana ianya bukan saja dapat membantu memberikan suasana selesa untuk penumpang bahkan ia juga boleh membantu mengisi muatan yang lebih banyak.

Sewaan Untuk Koleksi Kereta Import Bagi Anda Yang Sangat Mementingkan Gaya

kereta sewa honda selayang

Tu dia, terbeliak biji mata tengok kereta Honda dan Nissan ni. Lawa siot! Ini kalau bawa balik meronda kampung mau terbeliak biji mata bekas kekasih lama. Sudahlah body nya cantik terletak di tambah lagi dengan kelancaran pemanduan berserta dengan pelbagai aksesori dalaman yang sangat bagus dan terbaik.

kereta sewa selayang eksklusif

Sekali pandu terus jatuh cinta rasanya ni. Tapi anda jangan risau kerana di Anggun Car Rental ini sangatlah murah dan sangat berpatutan maka anda bolehlah menyewa mengikut jangka masa yang anda kehendaki. Kondisi kereta sememangnya sangat terbaik dan tip top.

antara kereta sewa selayang

Jika anda ingin bercuti dan tidak mahu menyewa secara sendirian, anda juga boleh menyewa secara berkumpulan. Beritahu saja berapa buah kereta yang anda perlukan untuk sewaan jangka masa berapa lama dan pihak kereta sewa Selayang milik Anggun Car Rental ini akan menguruskan segalanya bbagi memudahkan urusan anda.

Kereta Sewa Selayang Sentiasa Siap Sedia Dalam Keadaan Terbaik!

Sebagaimana yang dikatakan tadi, soal kondisi kereta anda tak perlu risau kerana kereta-kereta sewa murah Selayang yang dihandle oleh pihak Anggun Car Rental ini sentiasa di awasi dan di seliabaik dari masa ke semasa bagi memastikan semua kereta sentiasa di dalam keadaan bersiap sedia untuk berkhidmat dengan anda bagi menuju ke mana-mana destinasi pilihan yang anda inginkan.

kereta sewa selayang sentiasa diselenggara

Apa yang perlu anda buat sekarang ini hanyalah memilih mana-mana kereta yang anda suka mengikut budget dan keinginan anda sendiri. Kereta compact, kereta sedan, MPV mahupun kereta mewah yang cantik bergaya, segalanya terpulang pada anda sendiri.

Sebahagian Pelanggan Kereta Sewa Selayang

Anda boleh lihat sendiri rasa teruja dan gembira para penyewa selepas melihat kereta-kereta yang ada di dalam tangan pihak Anggun Car Rental ini. Masing-masing sangat berpuashati.

pelanggan kereta sewa selayang pelanggan kereta sewa selayang pelanggan kereta sewa selayang

Maklumbalas Dari Pelanggan

Soal deposit juga anda tidak perlu rungsing kerana mereka pasti akan memulangkan wang deposit anda sebagaimana yang telah dipersetujui di awal perjanjian anda ketika dalam proses penyewaan kereta terbabit.

deposit kereta sewa selayang

Khidmat Kereta Sewa Selayang Memang Tiptop. Hubungi Sekarang!

Jadi apa yang sedang anda tunggu lagi? Kini segalanya sangat mudah dengan Anggun Car Rental dan apa yang lebih menariknya lagi, pihak mereka juga ada menyediakan khidmat penghantaran kereta secara terus ke premis dan kediaman anda termasuk juga ke KLIA / KLIA 2 dan KL Sentral. Dengan cara ini anda tidak perlu lagi bersusahpayah untuk memikirkan cara bagaimana untuk pergi kepada pihak Anggun Cara Rental kerena mereka sendiri boleh datang secara terus kepada anda.

penghantaran kereta sewa cheras

Bagi anda yang ingin ke Kuala Lumpur untuk bercuti misalnya dengan menaiki kenderaan awam, anda boleh hubungi pihak Anggun Car Rental dan buatlah temujanji mengikut hari dan masa yang bakal anda tiba ke Kuala Lumpur supaya pihak Anggun Car Rental dapat menyiapkan kereta sebagaimana yang anda inginkan.

logo anggun kereta sewa kl

Senang , cepat, praktikal, mesra pelanggan dan murah berbaloi.. mana lagi yang boleh anda dapatkan semua itu jika bukan dari :

ANGGUN CAR RENTAL | PENYEDIA SERVIS KERETA SEWA SELAYANG Hotline: Tekan untuk telefon (011-55004434) | Link WhatsApp Telefon Pejabat: Tekan untuk telefon (03-41311511) Website: www.anggunrentacar.com

Alamat: Anggun Car Rental Jalan Wangsa Niaga, Wangsa Biz Avenue Off Jalan 34/26, 53300 Kuala Lumpur , Malaysia