Review
Jul 13, 2017, 9:17pm

Kereta Sewa Murah di Selangor Bermula Dari RM55/Sehari


Bayangkan situasi ini.  Lagi seminggu nak raya, kawan baik anda pinjam kereta anda.  Dia sahabat yang baik, selalau ada apabila anda dalam kesusahan jadi tanpa ragu-ragu anda pinjamkan kereta kepadanya. Malang tak berbau, dia kemalangan ketika menggunakan kereta anda. Kecederaannya tak teruk tapi kecederaan kereta anda, sampai hari ni masih tersadai dalam bengkel.

kereta-masuk-bengkel

Hari raya dah dekat. Mesti nak balik kampung raya ni. Tak seronoklah raya seorang diri, macam orang sebatang kara pulak walhal di kampung adik beradik ipar duai dan anak-anak saudara dah menggegarkan rumah orang tua anda. Tapi macam mana nak balik kampung?Kereta tak sempat siap sebelum raya.  Nak tumpang adik beradik, ada yang dah sampai kampung dan yang belum balik pulak kereta mereka dah penuh.  Nak naik bas, tiket dah habis.  Parah ni. Jadi sudah pasti solusionya adalah untuk mendapatkan Kereta Sewa Murah di Selangor.

kereta-sewa-selangor

Susahnya nak bergerak bila tak ada kereta!  Tak kiralah untuk balik beraya di kampung, nak bercuti dengan kawan-kawan atau keluarga, bos suruh outstation, nak bawa awek jalan-jalan atau apa urusan sekali pun memang tak jadi kalau tak ada kereta.

Masa inilah anda perlukan pertolongan Anggun Car Rental.  Penyelesaian kepada masalah tak ada kereta yang menawarkan kereta sewa pada kadar serendah RM55 sehari. 

Kereta Sewa Murah di Selangor Bermula dari RM55/Sehari?  Ya.  Murah, kan?

anggun-car-rental-kereta-sewa-selangor

Anggun Car Rental adalah sebuah syarikat penyewaan kereta yang diyakini.  Ia ditubuhkan pada tahun 2013, dan merupakan syarikat penyewaan kereta sendirian berhad yang terbesar di Malaysia. Perkhidmatan yang ditawarkan merangkumi Semenanjung Malaysia, menggunakan kenderaan baru dengan servis khusus untuk setiap pelanggan dan pada caj yang sangat berpatutan.

Kereta Sewa Murah di Selangor Menawarkan:

Anggun-car-solutions-kereta-sewa-selangor

Jom kenali anggun car rental. Apakah servis yang mereka tawarkan ;

  • Kenderaan dari pelbagai jenis jenama dan model, dari kenderaan ekonomi hingga kenderaan mewah dan MPV.  Di antara jenama kenderaan yang popular di kalangan pelanggan kami adalah Mercedes Benz, Toyota, Honda, Hyundai, Lexus, Perodua dan Proton;
  • Lokasi pengambilan dan penghantaran yang strategik untuk kemudahan anda;
  • Perkhidmatan penghantaran dan pengambilan 24 jam di lapangan terbang;
  • Perkhidmatan limousine;
  • Pajak MPV dan kereta baru;
  • Sistem navigasi GPS dan tempat duduk kanak-kanak untuk keselamatan;
  • Sistem pengesan GPS yang diimport;
  • Kusyen tempat duduk dengan cool gel;
  • Penghantaran dan pengambilan kereta depan pintu anda!

Perkhidmatan Tambahan Anggun Car Rental Selain Sewa Kereta Murah di Selangor

kereta-sewa-selangor-good-service

Sebagai sebuah syarikat yang menawarkan perkhidmatan menyeluruh, Anggun Car Rental juga memiliki bengkel sendiri yang dilengkapi dengan peralatan canggih dan dikendalikan oleh mekanik dan pekerja-pekerja yang berpengalaman luas dan terlatih.  Di samping pasukan operasi mereka yang dinamik, Anggun Car Rental juga menyediakan perkhidmatan sokongan yang cekap dan diyakini untuk keperluan dan keselesaan pelanggan mereka.

Pasukan jualan Anggun Car Rental yang dinamik dan terlatih sentiasa bersedia untuk membantu memenuhi keperluan pelanggan, sama ada pelanggan individu mahu pun pelanggan korporat.

Perkhidmatan 24 jam ke lapangan terbang juga disediakan untuk memudahkan pelanggan sampai ke lapangan terbang dengan tenang dan lancar.

So What?  Sama Saja Macam Perkhidmatan Kereta Sewa Selangor Yang Lain

perkhidmatan-kereta-sewa-selangor-murah

Eh tak.  Anggun menawarkan kadar sewa yang sangat-sangat berpatutan.  Kadar sewaan semakin murah bila tempoh sewa lebih panjang.  Mari kita tengok senarai kadar sewa Anggun Car Rental

Kadar Sewa Kereta Sewa Murah di Selangor

1 WEEK1 MONTH
MADE MODEL123730
PROTONSAGA FLX1503004207001800
IRIZ 1.61703404509002100
PERSONA 1.618036048010502200
PREVE 1.625050070012002500
EXORA BOLD 1.630060080017503500
PERODUAVIVA 1.01202403305601500
AXIA 1.01402804007001700
MYVI 1.31503004208001800
MYVI 1.5 SE18036045010502100
BEZZA 1.318036045010502100
ALZA 1.525050070012002500
TOYOTAVIOS 1.530060080017503500
CAMRY 2.05501100150028006000
CAMRY HYBRID7001400180050008000
FORTUNER 2.77001400180050008000
AVANZA 1.530060080017503500
INNOVA 2.0400800105025004500
WISH 2.0450900120026005000
ESTIMA 2.46001200150035006000
ALPHARD 2.47001400180040007000
VELLFIRE 2.48001600210042008000
VELLFIRE (NEW)160032004500900022000
HIACE 2.5 – 11450900120026005000
HIASE JOY 2.5 – 145501100150028006000
HILUX 2.45001000140028005500
FORDFIESTA 1.425050070012002500
FOCUS 2.030060080017503500
KIARIO K2 1.425050070012002500
RIO K2 1.4 SEDAN30060080017503500
VOLKSWAGENPOLO SEDAN 1.630060080017503500
JETTA 1.6400800105025004500
MAZDACX 5 2.05001000140028005500
MITSUBISHITRITON VGT 2.55001000140028005500
BMW520i F10130026003600770017000
328i F30120024003300700015000
318i E30110022003000600013000
MERCEDES – BENZC20090018002400650010000
E250110022003000750012000
HONDAJAZZ 1.430060080017503500
CITY 1.530060080017503500
CIVIC 1.8450900120033006500
ACCORD 2.05501100150028006000
HRV 2.05001000140028005500
CRV 2.05501100150028006000
NISSANSKYLINE 3.5 (B)500010K14K23K35K
ALMERA 1.630060080017503500
NAVARA 2.5 (A)5001000140028005500
SERENA HYBRID 2.0400800105025004500
HYUNDAIi10 1.01302603606001600
STAREX ROYALE6001200150038006500

Nampak kan penjimatan yang diperoleh bila tempoh sewa lebih panjang?  Jimat banyak, bukan jimat sikit. Satu lagi, dari senarai di atas boleh nampak kan jenama dan model kenderaan yang disewakan oleh Anggun Car Rental?  Berbagai jenis, dari kereta ekonomi hingga ke kenderaan mewah semua boleh disewa dari Anggun Car Rental.  Bermakna Anggun menyediakan perkhidmatan untuk semua golongan, bajet dan keperluan yang berbeza-beza.

5 Sebab Anda Harus Memilih Anggun Car Rental Kereta Sewa Murah di Selangor

  • Kenderaan diselenggarakan dengan baik dan bersih

Semua kenderaan Anggun Car Rental dijaga dengan baik.  Sebelum kereta diserahkan kepada pelanggan, ia diperiksa luar dan dalam dengan teliti dan dibersihkan.

kereta-sewa-selangor-terbaik

  • Penghantaran tepat masa

Kakitangan Anggun Car Rental yang profesional dan cekap memastikan kereta yang anda disewa dihantar kepada anda mengikut waktu yang telah dipersetujui.

kereta-sewa-selangor-pilihan-2017

  • Sikap dan nilai positif kakitangan

Pemandu dan kakitangan penghantaran Anggun berkelulusan dan berpengalaman di antara 15 – 20 tahun.  Mereka boleh berkomunikasi dalam Bahasa Melayu, Inggeris dan Cina.  Mereka telah dilatih agar bersikap sopan, ramah dan sentiasa sedia membantu.  Anggun juga menyediakan pemandu gentian dan semua pemandunya mendapat kemahiran memandu secara profesional.

support-kereta-sewa-selangor

  • Patuh undang-undang

Semua kenderaan Anggun Car Rental berdaftar secara sah dengan Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ), mempunyai perlindungan insurans komprehensif dari syarikat insurans yang sah.

  • Penyewa korporat dari pelbagai organisasi di seluruh dunia

Pelanggan korporat dari organisasi terkemuka membuktikan reputasi Anggun Car Rental sebagai syarikat penyewaan kereta yang dipercayai.  Anggun menyemak dan menyaring bakal penyewa untuk memastikan hanya penyewa yang mempunyai rekod yang bersih saja diterima.

Kereta Sewa Murah di Selangor

Selesaikan Masalah Perjalanan Anda Dengan Anggun Car Rental

sewa-kereta-selangor-murah

Tempah Kereta Sewa Murah di Selangor Sekarang !
Monthly Anggun Car Rental

Tak perlu fikir panjang-panjang lagi.  Hubungi Anggun Car Rental untuk menyewa kenderaan bagi perjalanan yang selesa, jimat dan selamat. 

 

Jom booking kereta sewa Anggun Car Rental SEKARANG!

Klik pada mana-mana pautan di bawah untuk info lanjut:

ProfHariz

No.1 Modern Muslim's Lifestyle Website in Malaysia

Beli Sekarang
Waze / Google Map

Anggun Car Rental Jalan Wangsa Niaga, Wangsa Biz Avenue Off Jalan 34/26, 53300 Kuala Lumpur , Malaysia

   
Jom booking kereta sewa Anggun Car Rental SEKARANG!

Klik pada mana-mana pautan di bawah untuk info lanjut:

Call Whatsapp Layari Website

Jom booking kereta sewa Anggun Car Rental SEKARANG!

Klik pada mana-mana pautan di bawah untuk info lanjut: