Review
Jul 16, 2018, 10:31am

Promosi Kereta Sewa KL Murah Dan Terbaik Di Pasaran 2018/2019/2020


lokasi kereta sewa setiawangsa

Tidak mustahil bagi kita sendiri untuk memiliki kenderaan, contohnya kereta. Mengapa kereta menjadi pilihan utama, kerana ia malah dapat memudahkan urusan anda untuk ke mana sahaja. Anda mungkin akan berhadapan dengan kesesakan lalu lintas, namun itulah situasi yang harus dihadapi pada masa sekarang dengan kenderaan yang sentiasa penuh di jalan raya. Tetapi bagi mereka yang belum memiliki kereta, mereka terpaksa mengambil pengangkutan awam, malahan mengambil perkhidmatan kereta sewa untuk melaksanakan aktiviti harian mereka, contohnya untuk bekerja, berjalan – jalan dan mencuci mata di bandar Kuala Lumpur.

Anggun Lufya Travel & Tours Syarikat Kereta Sewa KL Yang Terkenal Dan Terbaik

kereta sewa terbaik kl

Pusat perkhidmatan Anggun Lufya Travel & Tours atau Anggun Car Rental menyediakan perkhidmatan kereta sewa yang sangat murah dan berpatutan bagi mereka yang mencari kereta sewa yang murah. Pusat perkhidmatan kami menyediakan pelbagai jenis kenderaan contohnya kereta MPV, Sedan dan bermacam lagi. Tidak mustahil lah syarikat kami menjadi salah satu pusat kereta sewa yang murah dan terbaik di pasaran bagi setiap tahun. Malahan kami menyediakan segalanya untuk anda. Anda tidak perlu meragui akan perkhidmatan dari pihak kami.

Perkhidmatan / Servis Yang Ditawarkan Daripada Anggun Car Rental

servis kereta sewa kl

Kenapa kereta sewa? Wondering kn? Nak tahu kena baca ni!!!! Memang semua orang tahu nak memiliki kereta bukanlah satu jalan yang mudah, sebelum nak dapat kereta kita kena banyak kumpul duit. Sebab kereta bukan berharga seringgit dua ringgit, malahan berpuluh ribu, beratus ribu pun ada. Jadinya pihak kami menyediakan perkhidmatan kereta sewa KL yang murah dan terbaik untuk para pelanggan kami. Iya tahu, semua orang nak berjalan bukan? Jadinya sebagai permulaan apa kata, anda sewa dulu kereta daripada kami sebelum impian untuk berjalan anda itu terbantut. Kalau pergi berjalan pun, mestilah dalam tiga atau empat orang kan? So boleh la tong – tong kan antara yang lain!! Bak kata lain kongsi lah duit sewa kereta tu!, harga pun murah apa, RM55 jek satu hari!! Kereta pon boleh pilih, tak ada masalah, semua benda boleh selesai kalau ambil servis dari pihak kami. Jadi apa tunggu lari? Mari! Mari! Mari!

Jom Lihat Promosi Kereta Sewa KL Murah Dan Terbaik Dari Anggun Car Rental

promosi murah kereta sewa kl

Yes! Memang kami tawarkan harga yang paling murah dan jimat. Orang kata harga yang sangat mur – mur. Nak tanyalah, ada lagi ke syarikat kereta sewa yang tawarkan harga yang sama macam syarikat kami? Tidak ada kan? Nak jumpa pun susah! Harga yang kami tawarkan cuma RM55 sahaja untuk satu hari! Lumayan kan? Berpatutan kan? Nak pergi mana – mana pun harga tetap sama, boleh pilih pelbagai jenis kenderaan yang anda nak bawa. Cuma tinggal isi maklumat yang kami perlukan and done! Anda boleh bawa jalan girlfriend, atau ahli keluarga untuk berjalan – jalan makan angin. Jadi tidak perlu risau, tugas anda cari kami dan kami akan selesaikan kesangsian anda!

Promosi Kereta Sewa KL Murah Tahun 2018/2019/2020

promosi kereta sewa kl

Bila tiba hari perayaan, tidak kira Hari Raya, Hari Deepavali, Gong Xi Fa Chaii, dan sebagainya Anggun Car Rental sentiasa membuka tawaran pakej kereta yang sangat menarik untuk pelanggan semua. Sejak seminggu lalu, kesemua kereta sewa mereka sudah habis ditempah oleh pelanggan yang rata-ratanya anak perantauan yang akan balik kampung halaman. Promosi kadar sewaan serendah RM55 ini mendapat sambutan ramai terutama pada pelanggan setia Anggun Car Rental. Ramai tidak melepaskan peluang untuk ‘booking’ awal sementara tengah ada promosi.

Jenis Kenderaan / Kereta Sewa KL Murah Yang Disediakan

kereta sewa kl berpatutan

Anggun Car Rental menyediakan pelbagai jenis kenderaan yang anda boleh sewa. Kenapa kami menyediakan pelbagai jenis kereta? Ini adalah kerana memudahkan bagi mereka yang menginginkan keselesaan dan juga mempunyai ahli keluarga yang ramai. Pelanggan akan memilih kereta mengikut kesesuaian mereka. Mereka boleh memilih kereta seperti MPV, Toyota, Honda, Perodua, Proton dan banyak lagi. Kereta – kereta ini semua di bawah penjagaan yang sempurna. Segala rotex dan servis kereta juga dijalankan bagi memudahkan pelanggan dan memudahkan urusan daripada pihak kami sendiri. Di samping itu juga, segala kemudahan seperti sistem GPS,keselamatan dan penghantaran ke KLIA turut disediakan. Dengan harga sewa cuma RM55 anda dapat memilih kereta yang anda mahu dan memberikan keselesaan yang sempurna untuk anda. Jadi ambil telefon anda dan dail lah nombor syarikat kami!

Prosedur Penyewaan Kereta Sewa Murah KL Daripada Anggun Car Rental

prosedur kereta sewa kl

Nak sewa dengan kami senang sahaja. Pihak kami menyediakan beberapa cara untuk membayar duit kereta yang disewa dengan cara tunai, pembayaran secara dalam talian / online, CDM, cheque dan kredit kad. Cara pembayaran kami sangat mudah bukan? Pelanggan juga dinasihatkan ataupun tidak dibenarkan untuk memandu kenderaan keluar daripada Semenanjung Malaysia iaitu Singapura dan Thailand. Ini kerana, apa sahaja yang berlaku diluar kawasan Malaysia bukanlah tanggungjawab kami. Kami akan mengambil bahagian sekiranya berlaku kemalangan di dalam Semenanjung Malaysia sahaja. Dengan peraturan mahupun prosedur penyewaan daripada syarikat kami, ia dapat memudahkan dua pihak sekiranya apa – apa bencana yang berlaku.

Kelebihan Menyewa Kereta KL Di Anggun Car Rental

kelebihan kereta sewa kl

Waktu – waktu tengah seronok berjalan, kereta pula buat hal kan? Last – last tidak dapat lah beraya, berjalan semua. Tetapi di Anggun Lufya Travels & Tours kami sentiasa membuat promosi  pada setiap bulan! Dah lah murah, ada promosi pula tu kan! Siapa yang tak nak kan? Disamping ada promosi yang diadakan setiap bulan, pelanggan kami juga mendapat kelebihan daripada pihak kami.

1. Sentiasa Periksa Akan Maintenance Dan Kebersihan Kereta

servis kereta sewa kl

Pihak kami sentiasa menjaga setiap jenis kenderaan yang akan di sewakan kepada pelanggan. Sebelum memilih kereta, pelanggan akan memeriksa kebersihan dan juga keselamatan di dalam dan juga di luar kereta bersama agen – agen kami. Kami juga akan mencuci kenderaan ini agar sentiasa bersih. Kereta yang kami sewa sentiasa berada di dalam keadaan yang tip top.

2. Pantas,Cepat, dan Berdedikasi!

servis pantas kereta sewa kl

Perkhidmatan kereta sewa kami sangat mudah dan pantas. Kenapa saya berkata begitu? Ini kerana, setiap kereta yang di sewa akan dihantar kepada pelanggan dengan ontime. Selain itu, pekerja kami juga amat berdedikasi akan setiap pelanggan. Mereka mempunyai kemahiran dalam berbahasa Melayu, Inggeris atau Cina mengikut pelanggan mereka. Mereka juga mempunyai pengalaman lebih daripada 15 tahun. Sentiasa mengutamakan pelanggan dengan cara yang berhemah.

3. Include and Exclude?

Kenapa include and exclude? Ini kerana, ada beberapa kelebihan ataupun manfaat daripada menyewa di tempat kami. Bukan sahaja murah namun terbaik di pasaran. Kelebihan include yang pelanggan akan dapat adalah:

  • Unlimited milage KM (sekiranya dispesifikasikan)
  • Penggantian kereta (sekiranya rosak)
  • Roadtax & insurans

kelebihan kereta sewa kl

Ini adalah kelebihan yang kami bagi kepada pelanggan kami, namun ada beberapa perkara yang kami exclude kan, seperti :

  • Minyak & tol
  • Penghantaran & pemulangan kereta sewa
  • Tempat duduk baby
  • GPS dan sebagainya

Keselamatan Yang Diutamakan Dari Pihak Anggun Travels & Tours

Ada beberapa perkara yang kami amat titik beratkan dalam isu keselamatan. Contohnya seperti lesen memandu, insurans, waktu penghantaran dan pemulangan kereta dan sebagainya. Kenapa perkara ini kami pentingkan? Ini adalah kerana, kami tidak menginginkan sebarang masalah mahupun kesulitan yang akan dialami bagi pihak kami dan pihak anda. Lesen memandu adalah sangat PENTING dan WAJIB bagi kami. Pemberian photostat lesen memandu kepada kami amatlah diutamakan.

keselamatan kereta sewa kl

Di samping itu juga, salah satu keselamatan yang kami amat pentingkan adalah keselamatan kereta kami. Kenapa perkhidmatan kami ni terbaik di pasaran? Ini disebabkan kerana, pihak kami sendiri mempunyai bengkel untuk memeriksa segala jenis kenderaan kami sebelum dihantar kepada penyewa dan selepas dipulangkan oleh para penyewa. Anggun Autospa adalah tempat dimana kereta – kereta sewa kami akan dirawat dan dijaga. Pengalaman para mekanik kami lebih daripada 5 tahun. Mereka ini amat pakar akan setiap jenis kenderaan. Jadi sebarang masalah, anda boleh terus menghubungi kami!

Anda Dapat Kereta Sewa KL Bersih Dan Baru

kereta sewa kl yang bersih dan baru

Setiap kereta yang anda naiki telah dicuci terlebih dahulu sekiranya ia digunakan oleh pelanggan yang lain. Mereka mencuci kereta tersebut secara menyeluruh sebelum diberikan kepada anda agar anda boleh menaiki kereta dengan selesa dan wangi. Kereta juga akan diservis sekiranya terdapat sebarang kerosakan serta ditukar minyak hitam dan minyak enjin sekiranya kereta tersebut telah sampai mileage yang ditetapkan.

Kereta Problem? Tiada Masalah

kereta sewa kl problem free

Biasanya keadaan dan kondisi kereta bergantung kepada umur kereta tersebut. Pastikan Tuan punya kereta sewa akan bertanggungjawab sekiranya berlaku kerosakan semasa pemanduan anda nanti. Tentunya anda tidak mahu bermalam di tepi highway sekiranya kereta yang anda sewa tu rosak, bukan?? Kami akan pastikan setiap kereta kami telah diselenggara dan diservis dengan baik sebelum diberikan kepada anda.

Lokasi Kereta Sewa KL

lokasi kereta sewa kl

Lokasinya yang terletak di tengah kota raya Kuala Lumpur menjadikan syarikat Anggun Car Rental sentiasa menerima penyewa dari pelbagai sudut tidak kira penduduk tempatan mahupun pelancong. Ada yang menyewa untuk tujuan melancong di sekitar Kuala Lumpur dan Selangor, ada yang menyewa untuk kegunaan peribadi dan ada yang menyewa ketika waktu hujan. Apa pun alasan anda untuk menyewa, Anggun Car Rental akan pastikan anda mendapat servis kereta sewa yang terbaik dari mereka.

Testimoni / Maklum Balas Daripada Penyewa

Mementingkan maklum balas daripada pelanggan kami amatlah penting. Kenapa penting? Sebab kami ingin menjaga perkhidmatan kami yang telah ditubuhkan setelah sekian lama. Setiap maklum balas yang kami terima, akan kami simpan untuk menaiktaraf kan perkhidmatan kami dari pelbagai segi. Pelanggan senang, kami pun senang.

feedback kereta sewa kl feedback kereta sewa kl feedback kereta sewa kl

Booking Kereta Sewa KL Murah Dan Terbaik Sekarang!

Sebarang pertanyaan mahupun soalan, anda boleh menghubungi kami melalui nombor yang tertera, menghubungi kami melalui email, facebook Anggun Car Rental menerusi maklumat di bawah.

ANGGUN CAR RENTAL | PENYEDIA SERVISKERETA SEWA KL
Hotline: Tekan untuk telefon (011-55004434) | Link WhatsApp
Telefon Pejabat: Tekan untuk telefon (03-41311511)
Website: www.anggunrentacar.com

Alamat:
Anggun Car Rental
Jalan Wangsa Niaga, Wangsa Biz Avenue Off Jalan 34/26, 53300 Kuala Lumpur , Malaysia

Ingin pasarkan bisnes bersama ProfHariz.com?

Klik pada mana-mana pautan di bawah untuk info lanjut:

ProfHariz

No.1 Modern Muslim's Lifestyle Website in Malaysia

Beli Sekarang
Waze / Google Map

B12-08 Flr 12 Galeria Residence Wing B, Jalan Putra Permai 2, Taman Equine, 43300 Seri Kembangan, Selangor

   
Ingin pasarkan bisnes bersama ProfHariz.com?

Klik pada mana-mana pautan di bawah untuk info lanjut:

Call Whatsapp Layari Website

Ingin pasarkan bisnes bersama ProfHariz.com?

Klik pada mana-mana pautan di bawah untuk info lanjut: