Review
May 6, 2017, 4:28pm

Jus Mawar Melangsingkan Badan Ibu Berpantang


Pengalaman mengandung adalah sangat bermakna untuk para wanita. Melahirkan zuriat untuk suami tercinta adalah anugerah yang sangat istimewa untuk semua isteri. Segala cabaran sepanjang tempoh kehamilan ditempuhi dengan tabah demi memberikan yang terbaik untuk anak dalam kandungan. Ia termasuklah menghadapi alahan yang teruk, emosi yang terganggu dan perubahan bentuk badan yang ketara. Diet pula diubah untuk memastikan anak mendapat segala nutrien yang diperlukan untuk tumbesarannya.

Melangsingkan Badan Ibu Berpantang

Namun begitu, cabaran selepas melahirkan anak tidak kurang hebatnya. Tidak kiralah bagi ibu yang bersalin normal atau secara Czer, tempoh berpantang akan menjadi cabaran yang hebat. Rata-rata ibu berimpian untuk memberikan susu badan untuk anak mereka. Kalau boleh, mereka mahu bayi mereka menyusu badan sehingga berusia 2 tahun seperti yang dianjurkan. Mereka tahu susu ibu adalah makanan yang terbaik bagi bayi baru lahir.

Memang susu formula banyak di pasaran, tetapi tidak akan sama dengan susu badan. Malangnya, bukan semua ibu cukup bertuah untuk mencapai impian ini kerana beberapa masalah yang timbul disebabkan hormon dan kondisi badan ibu itu sendiri.

Ubat Melangsingkan Badan Ibu Berpantang

Emosi dan perasaan tidak stabil sangat normal bagi ibu yang baru melahirkan terutamanya bagi kelahiran anak pertama. Ilmu dan pengalaman penjagaan bayi yang sedikit menyebabkan ibu susah untuk menyesuaikan diri dengan perubahan yang dialaminya. Bentuk badan yang berubah pula boleh menyebabkan ibu berasa tidak yakin dengan diri sendiri. Ditambah pula dengan kurangnya sokongan daripada orang di sekeliling, memburukkan lagi keadaan. Kalau tidak dikawal, ia boleh menyebabkan ibu mula ‘meroyan’. Semakin ibu tertekan, semakin sikit pula susu badan dihasilkan.

Masalah Yang Biasa Dihadapi Oleh Ibu Menyusu

Ubat Melangsingkan Badan Ibu Berpantang

Ibu menyusu badan dengan ibu yang memberikan susu formula untuk anak menghadapi masalah yang sangat berbeza. Antara masalah yang biasa dihadapi oleh ibu menyusu adalah:

  • Penghasilan susu yang sedikit.

Pengaruh hormon dan keadaan badan ibu boleh menyebabkan penghasilan susu yang sedikit. Ini menyebabkan bayi kelaparan kerana tidak mendapat susu yang secukupnya.

  • Susu yang dihasilkan cair dan tidak mengenyangkan.

Kepekatan susu juga berbeza daripada seorang ibu dengan ibu yang lain. Susu yang cair kurang mengenyangkan untuk bayi dan boleh menyebabkan bayi meragam kerana lapar.

  • Ibu kepenatan dan tertekan.

Menyusu badan memerlukan tenaga yang banyak daripada seorang ibu. Apabila ibu kepenatan kerana kekurangan tenaga, penghasilan susu akan berkurang.

  • Anak selalu meragam kerana tidak puas menyusu.

Apabila bayi tidak kenyang atau puas menyusu, bayi akan senang meragam dan tidak dapat tidur lena. Ini juga membuatkan ibu menjadi lebih tertekan.

  • Terpaksa menggunakan susu formula yang mahal.

Ada juga ibu yang memilih untuk menyusu badan kerana ia sangat menjimatkan berbanding dengan penggunaan susu formula yang perlu dibeli dengan harga yang mahal.

  • Perut buncit dan berat badan naik mendadak.

Kesan daripada proses kehamilan, perut ibu menjadi buncit dan kulit merekah dan menggeleber. Berat badan juga cenderung untuk naik dengan cepat.

Kelemahan Susu Formula Biasa Untuk Bayi

Tips melangsingkan badan ibu mengandung

Biasanya, para ibu yang mengalami masalah di atas akan memilih susu formula untuk bayi mereka. Walaubagaimanapun, teknologi penghasilan susu formula secanggih mana pun tidak akan dapat menandingi kehebatan susu ibu. Antara kekurangan susu formula adalah:

  • Tekstur susu yang kasar sukar dihadam
  • Bayi mudah mendapat sakit perut
  • Bayi mungkin mengalami masalah sembelit

Kelebihan Memberikan Susu Badan Yang Pekat dan Berkualiti Kepada Bayi

Cara Melangsingkan Badan Ibu Berpantang

Susu badan adalah makanan dan minuman yang merupakan diet seimbang bagi bayi. Kita tidak boleh menafikan yang memberikan susu badan kepada bayi mempunyai begitu banyak kelebihannya termasuklah:

  • Bayi tidur dengan lebih nyenyak tanpa meragam pada waktu malam
  • Proses tumbesaran bayi berkembang dengan baik
  • Susu badan mudah dihadam oleh bayi
  • Ibu boleh berehat dengan lebih tenang

Jus Mawar, Melangsingkan Badan dan Membanyakkan Susu Badan Ibu Dalam Pantang.

jus mawar

Jus Mawar adalah produk yang sudah terkenal dalam kalangan ibu yang baru melahirkan zuriat. Ia bagaikan sebuah hadiah yang sangat bermakna bagi para ibu terutamanya yang menghadapi masalah peningkatan berat badan yang mendadak dan penghasilan susu badan yang sedikit.

Walaupun kebiasaannya ibu berpantang akan mengamalkan jamu, Jus Mawar pula boleh dijadikan suplemen pengganti jamu bagi mereka yang kurang menggemari jamu. Yelah, jamu boleh buat badan kita kepanasan dan tidak selesa.

Kelebihan Jus Mawar Berbanding Jamu dan Suplemen Lain

melangsingkan badan

Jus Mawar adalah suplemen ibu dalam pantang yang lain daripada yang lain. Ia tidak seperti jamu yang sinonim diambil semasa berpantang. Antara kelebihan Jus Mawar adalah:

  • Tidak menyebabkan kepanasan badan seperti jamu
  • Rasanya sedap masam-masam manis
  • Mudah digunakan tanpa perlu dibancuh
  • Perubahan yang cepat seawal pengambilan botol pertama

Tak suka rasa jamu yang pahit? Tak suka bau jamu yang kuat? Gantikan jamu anda dengan Jus Mawar. Dengan Jus Mawar, pasti masa berpantang anda menjadi lebih mudah.

5 Manfaat Pengambilan Jus Mawar Bagi Ibu Menyusu

ibu berpantang melangsingkan badan

Terdapat banyak manfaat pengambilan Jus Mawar bagi ibu dalam pantang yang menyusu bayi. Jus ini sangat bagus diamalkan oleh ibu yang menyusu kerana:

  • Penghasilan susu badan menjadi lebih banyak
  • Susu badan menjadi lebih pekat dan berkualiti
  • Anak boleh tidur nyenyak kekenyangan dan tidak meragam
  • Badan ibu menjadi lebih kuat dan bertenaga
  • Badan ibu lebih cepat susut untuk kembali kepada asal.

Apabila kita menyusu, badan kita cepat kembali langsing macam anak dara. Kalau kita nak menyusu anak, susu badan kena banyak. Macam mana nak banyakkan susu badan? minumlah Jus Mawar.

Testimoni Pengguna Jus Mawar oleh Biofera

Cara Melangsingkan Badan Ibu

 

Testimoni Jus Mawar

 

testimoni jus mawar

Dah ramai ibu yang telah mendapat hasil yang dinginkan dengan Jus Mawar. Ada yang susu badan sampai melimpah dan ada juga yang berat badan turun. Jom kita lihat apa kata ibu-ibu yang sudah menggunakan Jus Mawar terbaik ini.

Harga Jus Mawar, Suplemen Ibu Berpantang dan Menyusu Bayi

jus melangsingkan badan ibu

Saya percaya, kalau kita betul-betul faham manfaat Jus Mawar bagi ibu bersalin normal atau Czer yang menyusu badan, harga tidak akan menjadi masalah. Sebotol Jus Mawar berharga RM99 termasuk kos penghantaran.

Sebotol Jus Mawar boleh tahan selama 2 minggu. Tapi, Jus Mawar juga boleh dibeli secara pakej.

Pakej Mommy Gojes

pakej mommy gojes


Pakej Mommy Elegant

pakej mommy elegant
Pakej Mommy Mabeles

pakej mommy mabeles

Best jugak kalau beli beberapa produk berkualiti Biofera dengan satu harga. Dah la lebih jimat, dapat free gift lagi.

Selfie dan Menang Dengan Jus Mawar

Jus Mawar Melangsingkan Badan Ibu Berpantang

Yang lagi best dengan Jus Mawar, Facebook Page mereka selalu aktif. Ada je aktiviti dan peraduan yang disediakan untuk pengguna setia mereka. Hadiah pula bukan koman-koman. Ada handphone, emas, beg tangan dan macam-macam lagi.

Sekarang ni tengah hangat contest Selfie dan Menang Bersama Jus Mawar yang berlangsung dari 1 Februari hingga 31 Mei 2017. Hadiah memang gempak. Tengoklah sendiri kat page dorang. Menjejer air liur tengok hadiah tau. Jangan lupa join. 😀

Dapatkan Jus Mawar Hari Ini Juga

Jus Melangsingkan Badan Ibu Berpantang

 

Semoga usaha para ibu dalam memberikan yang terbaik untuk bayi mereka mendatangkan hasil seperti yang diidamkan. Semoga dengan berkat susu ibu yang diberikan, anak akan membesar menjadi anak soleh dan solehah yang mampu berbakti kepada agama, bangsa, negara dan ibu bapa. Insya Allah.

Jom order Jus Mawar SEKARANG!

Sila telefon ke +601115086763 atau WhatsApp SEKARANG!

ProfHariz

No.1 Modern Muslim's Lifestyle Website in Malaysia

Beli Sekarang
Waze / Google Map

B12-08 Flr 12 Galeria Residence Wing B, Jalan Putra Permai 2, Taman Equine, 43300 Seri Kembangan, Selangor

   
Jom order Jus Mawar SEKARANG!

Sila telefon ke +601115086763 atau WhatsApp SEKARANG!

Call Whatsapp Layari Website

Jom order Jus Mawar SEKARANG!

Sila telefon ke +601115086763 atau WhatsApp SEKARANG!