Review
Mar 7, 2014, 11:05pm

Jana Pendapatan Pasif Melalui Keperluan Harian


  •  
  •  
  •  
  •  
Jana Pendapatan

Saya perhatikan sebaik sahaja br1m keluar pada 21hb Februari yang lalu begitu ramai yang gembira dan sanggup beratur panjang untuk mengeluarkan duit RM300 (bujang) dan RM650 (keluarga). Hal itu membuatkan saya berfikir, alangkah indahnya jika beratur panjang macam beberapa hari yang lepas itu pada SETIAP MINGGU. MashaAllah pasti ramai orang di Malaysia “Manis Dengan Senyuman” walaupun harga gula dah naik.

Ramai yang tidak sedar bahawa banyak peluang yang hadir dalam hidup mereka. Sama ada mereka sedar peluang itu ada dan buat-buat tak nampak atau yang lebih teruk dari itu bahawa keperluan harian mereka juga adalah peluang untuk mereka mengubah hidup daripada seorang berpendapatan sederhana menjadi pendapatan pasif. Betul ke? Ramai orang dalam hidup ini yang boleh berjaya tetapi tidak berjaya kerana apa yang mereka fikir itu adalah penghalang tidak dapat mengubah hidup mereka. Apa contoh soalan yang tidak dapat mengubah hidup anda? mari kita tengok di bawah :

  • Mana mungkin aku dapat bla bla bla…
  • Benda ini? Ahhhhh, tak akan berlaku!!!
  • Selalunya aku tak bla bla bla…
  • Kalau aku buat benda ni, boleh ke?
  • Aku nak tapi…

Abang, kakak, cuba audit diri dan tengok 5 soalan di atas tu? Pernah kena dengan diri anda? Pernah anda tanya? Jika YA, saya bagi jaminan bahawa anda TIDAK AKAN BERJAYA !

Saya tidak mahu cerita kenapa persoalan itu tidak dapat mengubah hidup anda. Tapi saya bagi soalan-soalan yang sering anda soal pada diri anda itu untuk anda berfikir. Layakkah aku jika mahu berjaya dengan diiringi soalan-soalan negetif tersebut? Layakkah?

Jana Pendapatan

Okay cukup dan titik. Saya mahu memperkenalkan kepada anda semua bagaimana 1 program atau 1 cara atau 1 kaedah atau 1 projek untuk anda “Manis Dengan Senyuman “ pada setiap minggu dan boleh Jana Pendapatan Pasif melebihi duit BR1M itu Melalui Keperluan Harian anda. Apakah keperluan harian itu? Makanan Ke? Kereta ke? Telefon ke? Haaa. Pasti anda tertanya kan.

Tetapi itu belum cukup abang dan kakak semua, cuba perhatikan gambar di bawah

Jana Pendapatan

Ikuti temuramah ringkas bersama insan berjiwa BESAR ini di Saya Mahu Pendapatan Pasif !

Lelaki Misteri Berbaju Putih Di Dalam Video Ini Telah Hasilkan RM240,000(dan Semakin Bertambah) Setiap Bulan Hanya Menggunakan Keperluan Harian Yang Anda Sendiri Pun Miliki Sekarang… Serius Tak Masuk Akal!

Lebih Giler Lagi… ANDA Pun Mempunyai Peluang Yang Sama Membina Pendapatan PASIF Tanpa HAD Seperti Beliau. Gambar di atas itu macam video je? Ya memang video dan ayuh tonton interview tersebut – Hampir RM1/4 juta Setiap Bulan Beliau bukanlah seorang CEO syarikat gergasi di Malaysia mahupun syarikat multi-nasional.

Beliau bukannya juga anak seorang multi-jutawan, jauh daripada itu. Beliau biasa-biasa sahaja seperti saya dan anda… tapi apa yang anda tak tahu, sama ada beliau bekerja atau tidak, hampir RM1?4 JUTA masuk ke dalam akaun bank beliau setiap 21 haribulan, pasif dan tanpa had.

Soo… kalau anda dah tak sabar, jangan bertangguh lagi. Lihat tawaran ini di Saya Mahu Pendapatan Pasif ! dengan Isi nama dan email anda dan ambil tindakan hari ini juga. Ingat ! Jika mahu berjaya jangan bertangguh dan jauhkan soalan-soalan yang menghalang anda untuk berjaya.