Umum
Jul 27, 2013, 6:28am

Koleksi Lagu Raya Aidilfitri


Mp3 Lagu Raya Aidilfitri sudah mula dimainkan dicorong-corong radio dan juga beberapa pusat membeli belah di seluruh malaysia. Tup tap tup tap dalam erti sebenar pejam celik pejam celik dan celik sudah berada pada 10 ramadan yang terakhir bagi seluruh umat islam menyambut Hari Raya Aidilfitri. Jika mengikut kalendar Warung Adik & Abang – Penang menyatakan bahawa hari jatuh pada 8 Ogos 2013. InshaAllah.

mp3 lagu raya

Tidak ketinggalan juga rakan-rakan di hostel adtec melaka ini boleh dikatakan setiap hari pakat-pakat dok layan youtube lagu raya sampai saya sendiri pun rasa (Alamak Annoyingnya budak-budak ni). Itu belum cerita lagi mp3 lagu raya di dalam smartphone kengkawan. Saya yakin anda pun tak sedikit sebanyak mesti macam tu juga kan?


Saya nak berkongsi dengan pembaca webblog dengan mp3 lagu raya ! Ingat, ini bukan untuk download lagu raya tetapi hanya sekadar layan-layan youtube lagu raya dengan feel pilihan hati saya. InshaAllah mari layan koleksi lagu raya aidilfitri yang ditapis oleh saya. Mana aci makcik jiran sebelah je layan lagu raya. Kita pun nak jugak kan?

Koleksi MP3 Lagu Raya

1. Mp3 Lagu Raya Aidilfitri Anuar & Ellina – Suasana Hari Raya

2. Mp3 Lagu Raya Aidilfitri Black Dog Bone – Cahaya Di Aidilfitri

3. Mp3 Lagu Raya Aidilfitri Aishah – Pulanglah

4. Mp3 Lagu Raya Aidilfitri Lagu Raya Sudirman – Balik Kampung

5. Mp3 Lagu Raya Aidilfitri Lagu Raya Mamat – Ku Pohon Restu Ayah Bonda

ProfHariz : Apakah mp3 lagu raya pilihan hati anda? Lagu Raya Lama atau Lagu Raya Terkini ? Mari berkongsi di sini 🙂

Ingin pasarkan bisnes bersama ProfHariz.com?

Klik pada mana-mana pautan di bawah untuk info lanjut:

ProfHariz

No.1 Modern Muslim's Lifestyle Website in Malaysia

Beli Sekarang
Waze / Google Map

B12-08 Flr 12 Galeria Residence Wing B, Jalan Putra Permai 2, Taman Equine, 43300 Seri Kembangan, Selangor

   
Ingin pasarkan bisnes bersama ProfHariz.com?

Klik pada mana-mana pautan di bawah untuk info lanjut:

Call Whatsapp Layari Website

Ingin pasarkan bisnes bersama ProfHariz.com?

Klik pada mana-mana pautan di bawah untuk info lanjut: