Umum
Aug 22, 2010, 4:42pm

Di Saat Aku Ketandusan Idea


Di Saat Ketandusan Idea

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Bagaimana dengan puasa hari ini? Ada yang buka periuk? Jangan-jangan.
Puasa Yang Yok! Tak bestlah.. Tak ada kenikmatan kat situ.. Kalau buka 
periuk memasak tidak mengapa.. Hehehee..

Korang tahu tak sekarang Hariz ketandusan idea. mengadap komputer
Jadi blur.. tak tahu nak taip apa.. Hariz ada masalah ke? Rasanya tiada
masalah semua mood angin udara baik-baik saja.. Mengapa ini harus berlaku?
Wallahualam. Topik dalam kepala otak ni macam-macam Tajuk ada cuma
nak taip saja jadi blur. Mungkin itu ketandusan idea kan?

Di saat aku ketandusan idea.. apa yang Hariz buat? Hariz tetap mengadap pc.
Sebab pc ini merupakan bini Hariz.. Separuh dari hidup Hariz.. Kalau tiada pc
entahlah Hariz pasti jadi gelisah.. Macam mana dengan korang? Ada yang macam
Hariz? Ummm… Entahlah.. Ingat malam ini nak BlogWalking jelah..


Idea ! Idea ! Jangan kau Blur !… Adehhh..

Korang di saat tiada idea apa yang korang buat? 



PH : Mood Dilamun Ombak Tsunami..

Ingin pasarkan bisnes bersama ProfHariz.com?

Klik pada mana-mana pautan di bawah untuk info lanjut:

ProfHariz

No.1 Modern Muslim's Lifestyle Website in Malaysia

Beli Sekarang
Waze / Google Map

B12-08 Flr 12 Galeria Residence Wing B, Jalan Putra Permai 2, Taman Equine, 43300 Seri Kembangan, Selangor

   
Ingin pasarkan bisnes bersama ProfHariz.com?

Klik pada mana-mana pautan di bawah untuk info lanjut:

Call Whatsapp Layari Website

Ingin pasarkan bisnes bersama ProfHariz.com?

Klik pada mana-mana pautan di bawah untuk info lanjut: