Umum
Nov 29, 2020, 2:34pm

Cinta dan kasih seorang manusia yang dipanggil WANITA.


Cinta dan kasih seorang manusia yang dipanggil WANITA.

 

Wanita memiliki hati yang lembut dan perasaan mereka mudah tersentuh. Sifat keibuan yang ada dan wujud dalam diri mereka mendorong perilaku sedemikian.

Cinta dan kasih dalam diri wanita terhadap pasangan , anak-anak, keluarga, orang sekeliling mereka menjadikan mereka lebih mementingkan orang lain dari diri sendiri. Kalian setuju ?

Mesti kalian selalu lihat dan perasan , kebanyakan wanita atau isteri ada persamaan yang macam kat bawah ni :

Gambar sekadar hiasan

  • Tak berkira bila terpaksa mengorbankan masa demi keluarga dan orang sekeliling.

Hal sendiri tolak tepi atau sanggup batalkan, asal boleh tunaikan permintaan keluarga.

Gambar sekadar hiasan

  • Selalu cari resepi yang sedap-sedap nak masak untuk keluarga.

Tak pandai masak? Tak pandai buat kek? Itu semua bukan alasan . Kita pasti berusaha cari resepi dan akan cuba masak sampai jadi. Walaupun terpaksa masuk kelas masakan online PJJ , kami tetap masuk, asal boleh sediakan makanan yang sedap untuk keluarga.

Gambar sekadar hiasan

  • Berusaha untuk bantu pasangan walaupun senyap-senyap

Mana mungkin kita nak biarkan pasangan susah dan struggle. Kita wanita serba boleh kan?  Masak boleh, kita masak kemudian kita jual. Menjahit boleh. Kita jahit, kemudian kita jual. Jaga anak jiran pun boleh, asal boleh dapat sedikit duit poket bantu pasangan. Hebat kita.

 

 

  • Kalau membeli, pasti kita carikan barang untuk keluarga dulu , kemudian barulah untuk diri sendiri. Tak kiralah beli baju ke, beli barang makanan ke, pasti kita pergi cari barang anak dan suami dahulu. Dah dapat semua, baru nak cari barang sendiri. Apa bajet yang tinggal, itulah bahagian kita guna. Betul?

 

Pasti kalian pun juga sama. Saya percaya kita semua wanita yang hebat . Tak pernah rasa terbeban malah bersyukur kerana diberi kekuatan jiwa mengharungi hidup.

Kita juga percaya yang setiap apa yang kita buat pasti dapat ganjaran yang baik dan pahala. Sebab itulah kita terus ingin menjadi yang terbaik antara yang terbaik. ?

Share-lah kalau setuju dan bangga menjadi wanita hebat ! You all yang nombor berapa ?
https://qasrinabeauty.com/cinta-dan-kasih-seorang-manusia-yang-dipanggil-wanita/

Klik sekarang untuk dapatkan sample serum Vitamin C PERCUMA

Klik pada mana-mana pautan di bawah untuk info lanjut:

Qasrina Beauty

Pakar Penjagaan Kulit Wanita

Beli Sekarang
Waze / Google Map

Putrajaya

   
Klik sekarang untuk dapatkan sample serum Vitamin C PERCUMA

Klik pada mana-mana pautan di bawah untuk info lanjut:

Call Whatsapp Layari Website

Klik sekarang untuk dapatkan sample serum Vitamin C PERCUMA

Klik pada mana-mana pautan di bawah untuk info lanjut: