Review
Jul 30, 2018, 10:46am

Beli Perfume Pada Harga Borong dan Kualiti Tinggi – Erawan Andrean Perfumes


Siapa yang tidak pernah pakai minyak wangi? Rasanya hampir semua orang pernah pakai dan sukakan keharumannya. Betul tak? Tambahan pula, di pasaran sekarang, pelbagai minyak wangi ada dijual. Ada dari jenama luar negara dan tidak kurang hebatnya jenama dari dalam negara. Tidak keterlaluan sekiranya saya katakan minyak wangi adalah salah satu pelengkap gaya seseorang disamping menaikkan keyakinan diri.

koleksi perfume pada harga borong

Memakai minyak wangi dalam Islam sebenarnya sangat dianjurkan kerana ia merupakan sebahagian daripada usaha dalam menjaga kebersihan dan keindahan. Rasulullah SAW sendiri pun sangat menyukai akan wangi-wangian dan menganggap haruman sebagai sesuatu yang menyenangkan.

Sejarah Minyak Wangi

sejarah perfume harga borong

Sebenarnya minyak wangi berasal dari Mesir dan bukan dari negara Perancis iaitu negara yang dikenali sebagai pengeluar terbesar Minyak Wangi. Ketika itu, di Mesir, pewangi digunakan untuk berbagai keperluan ritual bermula dari ketika kelahiran anak sehingga ke upacara kematian. Dupa dan kayu manis dibuat sebagai bahan asas yang diolah dengan cara digiling, diparut dan ditumbuk. Setelah itu, barulah proses pembuatan minyak wangi kian maju dengan adanya proses secara teknologi terkini, iaitu mengambil wangian melalui wap air di dalam proses penyulingan. Setelah itu, barulah hasil penyulingan itu diolah menjadi berbagai jenis campuran essence (pewangi) dan kadar alkohol, di mana setiap jenisnya memiliki ketajaman aroma yang berbeza-beza.

Kelebihan Memakai Minyak Wangi

kelebihan memakai minyak wangi

Tahukah anda bahawa pemakaian minyak wangi adalah salah satu cara penggayaan diri yang tidak boleh dilihat oleh orang lain tetapi akan memberi kesan yang besar kepada kita.. Ia juga mampu meningkatkan keyakinan diri bila berhadapan dengan orang ramai. Memiliki badan yang wangi akan membuatkan orang sekeliling kita berasa selesa untuk berada hampir dengan kita. Bukan itu sahaja malah terdapat banyak kelebihan memakai minyak wangi yang perlu anda tahu.. Jom semak!

1. Daya Tarikan Diri Menarik

tips memilih perfume pada harga borong

Dalam satu kajian mendapati bahawa lelaki lebih tertarik kepada wanita berdasarkan paras rupa mereka manakala, wanita pula tertarik kepada lelaki disebabkan bau badannya.. Ini disebabkan wanita memiliki deria bau yang lebih baik berbanding kaum lelaki. Jadi, sekiranya anda lelaki ini adalah satu bonus bagi anda untuk menarik perhatian wanita selain memiliki wajah yang kacak bergaya.. Hehe..

2. Nilai Kualiti Diri Meningkat

perfume memberi keyakinan diri

Satu tip dari saya. Elakkan membeli minyak wangi yang tidak sesuai dengan badan anda kerana ia boleh menghasilkan bau yang kurang menyenangkan jika tidak bersesuaian dengan badan anda. Selain itu juga, anda akan menunjukkan bahawa anda seorang yang tidak menjaga perihal penjagaan diri kerana memilih wangian yang salah. Dengan pemilihan minyak wangi yang betul, ia boleh meningkatkan keyakinan diri di samping membuktikan bahawa anda seorang yang mementingkan hal penjagaan diri.

3. Memberi Kesan Kepada Emosi

bangkitkan rasa dengan perfume pada harga borong

Jangan tak tahu ya, bau-bauan juga boleh memberikan kesan kepada emosi seseorang. Dengan memakai minyak wangi yang sama sepanjang masa, membolehkan orang menginati anda apabila mereka terbau wangian yang sama seperti yang anda pakai. Ini juga boleh menjadi trademark kepada diri anda sendiri. Satu percikan halus wangian, apabila dicampur dengan kuasa deria bau berkeupayaan untuk mencetuskan kenangan terindah dan pelbagai emosi yang boleh menaikkan semangat, memperkayakan cinta, meningkatkan mood seseorang dan membawa kepada perasaan bahagia.. Pendek kata, haruman membantu menjadi pelengkap hidup.

4. Meningkatkan Keyakinan Diri

perfume yang meningkatkan daya tarikan wanita

Bau wangian dapat meningkatkan keyakinan diri terutamanya ketika berada di kalayak ramai. Apabila badan berbau harum, barulah yakin untuk berurusan dengan orang ramai.. Mereka juga akan berasa selesa dengan kita dan lebih yakin untuk terus terus berurusan dengan kita.. Mungkin disebabkan itu juga anda akan memiliki apa yang anda inginkan..

Erawan Andrean Perfumes Tahan Lebih Lama Dan Berkualiti Tinggi

perfume erawan tahan lama

Mungkin ramai yang tengah tercari-cari perfume yang murah, wangi, berkualiti dan tahan lebih lama kan? Jangan risau, disini saya ingin memperkenalkan kepada anda semua satu jenama perfume yang menjadi kegilaan ramai kini iaitu Erawan Andrean Perfume yang mampu memberikan anda keharuman sepanjang hari. Perfume ini menjadi pilihan ramai kerana harganya agak murah berbanding perfume jenama lain, berkualiti tinggi dan tahan lebih lama.

Erawan Andrean Perfumes Lebih Pekat Lebih Tahan Lama

Tidak ada rahsia besar untuk membuat haruman yang sangat baik dan berkualiti tahan lebih lama.. Bukan botol yang mahal menjadi ukuran tetapi kualiti minyak wangi yang luar biasa dalam pembungkusan yang murah sudah cukup membuatkan ianya istimewa. Minyak wangi yang terbaik bukanlah yang dipromosikan melalui iklan-iklan tetapi dari mulut pelanggan sendiri yang menjadi duta terbaik bagi sesuatu produk itu. Kata-kata mulut atau testimoni pelanggan adalah lebih baik daripada iklan di televisyen. Itulah kelebian Erawan Andrean Perfumes ini..

haruman perfume pada harga borong kualiti tinggi

Erawan Andrean Perfumes ini dihasilkan dengan menggunakan minyak essensial yang berkualiti tinggi dan terbaik dengan kadar kepekatan yang tertinggi untuk memastikan pelanggan menikmati haruman yang tahan lebih lama. Kalau anda ingin tahu, intipati minyak wangi ini diimport sepenuhnya dari Perancis.. Jadi, anda tak perlu berbelanja besar untuk mendapatkan haruman yang setanding dengan haruman minyak wangi antarabangsa.

Erawan Andrean Perfumes mengeluarkan pewangi untuk lelaki dan juga wanita yang diinspirasikan dari pewangi-pewangi jenama terkenal antarabangsa.. Lebih kurang 30 haruman dikeluarkan dengan pelbagai jenis wangian yang semuanya mempunyai daya tarikannya tersendiri. Antaranya :-

antara wangian perfume inspired antara wangian perfume inspired antara wangian perfume inspired antara wangian perfume inspired antara wangian perfume inspired antara wangian perfume inspired antara wangian perfume inspired antara wangian perfume inspired antara wangian perfume inspired

Kalau anda nak tahu, minyak wangi mempunyai 5 jenis tahap kepekatan iaitu Parfum, Eu de Parfum (EDP), Eu de Toilette (EDT), Eu de Cologne (EDC) dan Eau Fraiche. Secara umumnya, perbezaan antara kelima-lima jenis ini adalah mengikut peratusan pati haruman yang terkandung di dalamnya. Ini juga merupakan faktor yang membezakan harga dan ketahanan baunya. Erawan Andrean Perfumes ini dari jenis yang mana? Ye, Erawan Andrean Perfumes ini dari jenis EDP (15 – 20%).

perfume Edp harga borong

Didatangkan dalam botol kaca yang menarik, Erawan Andrean Perfumes bukan sahaja menitikberatkan kualiti harumannya malah mementingkan kemampuan perbelanjaan pelanggannya dengan menjualnya pada harga yang mampu milik, jauh lebih murah berbanding wangian jenama antarabangsa. Selain itu juga, Erawan Andrean Perfumes ini tudak mengandungi kandungan yang meragukan, hanya pati haruman bermutu tunggu, air dan alkohol yang dibenarkan sahaja. Dengan kandungan 30ml, Erawan Andrean Perfumes sesuai dibawah kemana sahaja..

Kelebihan Erawan Andrean Perfumes

kelebihan erawan perfume

  • Perfume yang berkualiti tinggi
  • Ketahanan bau sehingga 12 jam
  • Diinspirasikan dari jenama-jenama antarabangsa
  • 99% sama bau seperti perfume antarabangsa
  • Pilihan wangian yang mempunyai permintaan yang tinggi di Malaysia
  • Lulus KKM
  • Mesra solat
  • Harga mampu milik dan sesuai untuk semua lapisan masyarakat
  • Packaging yang menarik dan exclusive
  • Pati harumannya diimport dari Perancis
  • Berpengalaman luas dalam bidang perfume
  • Harga termurah di pasaran dengan kualiti terbaik
  • Tahan lebih lama berbanding jenama yang ada di pasaran
  • Tidak mengandungi bahan terlarang

Testimoni Pengguna Erawan Andrean Perfumes

Ramai yang dah mencuba haruman Erawan Andrean Perfumes ini dan mereka sangat berpuas hati dengan keharumannya. Jom kita lihat apa kata mereka yang dah mencuba Erawan Andrean Perfumes ini.

testimoni erawan perfume testimoni erawan perfume testimoni erawan perfume

HARGA ERAWAN ANDREAN PERFUMES

Harga perfume Erawan Andrean yang ditawarkan sangat murah iaitu pada harga RM35. Memang sangat berbaloi untuk dimiliki. Isipadu sebotol Erawan Andrean perfume pula adalah (30ml) iaitu isipadu standard kebanyakan saiz botol perfume. Jadi sangat berbaloi untuk miliki wangian bertaraf antarabangsa yang tahan lama pada harga borong.

harga erawan perfume borong

Jom Beli Perfume Pada Harga Borong dan Kualiti Tinggi Erawan Andrean Perfumes

perfume wangi tahan lama

Kepada anda yang ingin mencuba sendiri haruman dari Erawan Andrean Perfumes ini bolehlah dapatkannya sekarang juga.. Kalau lambat risau kehabisan stok kerana perfume ni laku macam goreng pisang panas.. Bukan sahaja wangi malah tahan lebih mana.. Harganya pula tidak mahal tetapi harumannya setanding haruman perfume jenama antarabangsa. Jadi, tak perlu buang duit yang banyak untuk mendapatkan haruman yang tahan lama. Dengan Erawan Andrean Perfumes anda akan harum sepanjang hari. Untuk sebarang pembelian dan maklumat lanjut, sila layari atau hubungi nombor telefon yang tertera.

ERAWAN ANDREAN PERFUME | PERFUME WANGI HARGA BORONG
Hotline: Tekan untuk telefon (019-3848400) | Tekan untuk WhatsApp
Facebook: Saudagar Wangi Wangian
Instagram: @pemborongminyakwangi
Website: https://www.erawanandreanperfumes.com

Ingin pasarkan bisnes bersama ProfHariz.com?

Klik pada mana-mana pautan di bawah untuk info lanjut:

ProfHariz

No.1 Modern Muslim's Lifestyle Website in Malaysia

Beli Sekarang
Waze / Google Map

B12-08 Flr 12 Galeria Residence Wing B, Jalan Putra Permai 2, Taman Equine, 43300 Seri Kembangan, Selangor

   
Ingin pasarkan bisnes bersama ProfHariz.com?

Klik pada mana-mana pautan di bawah untuk info lanjut:

Call Whatsapp Layari Website

Ingin pasarkan bisnes bersama ProfHariz.com?

Klik pada mana-mana pautan di bawah untuk info lanjut: