Lirik Maafkan Aku Afie Utopia

Maafkan Aku Afie Utopia, Lagu yang sering kali daku dengar tiap-tiap malam sebelum tidur di atas katil yang empuk. Eh. Memula dengar rasa macam meluat (Benci) juga dengan lagu Maafkan Aku Afie Utopia ini. Tapi bila dah kawan hariz request lagu ini dia tanya Hariz lagu “Tuhan tolonglah kurindu dia” tu tajuk apa yang selalu ada kat suria cinta tu.

Bila dah search “Tuhan tolonglah kurindu dia” terus keluar Lirik Maafkan Aku Afie Utopia. Apa lagi terus menyelami lirik dialah kan. Bila dah menyelami lirik cari pulak Video Klip Maafkan Aku Utopia di youtube. Hasilnya bila dengar sambil tengok lirik ternyata memang lagu ini ada auranya.

Lirik Maafkan Aku Utopia

(L) Setelah kau pergi tinggalah aku sendiri
Baru ku sedar semua pengorbanan mu
Selama ini ku tak peduli ku persiakan hidup mu
Keegoan ku ini memakan diri
Oooo…. Oooo….. Oooo….
Oooo…. Oooo….. Oooo….

(L) Tuhan tolonglah kurindu dia
Kembalikanlah asmara cinta mekar sewangi dulu
Ku harap engkau maafkanlah diri ku
Aku bersalah mempermainkan mu
Hingga membuat kau sensara

(L) Berilah peluang untuk kali kedua
Akan ku buktikan kasih dan sayang ku
Terhadap mu

(P) Mengapa dulu
Kau hancurkan hati ini
Mengapa engkau
Tak serius dalam cinta
Kenapa kini baru
Engkau menyesalinya
Sedangkan aku kini
Telah dimiliki

(L )Berilah peluang untuk kali kedua
Akan ku buktikan kasih dan sayang ku
Terhadap mu

(L) Tuhan tolonglah kurindu dia
Kembalikanlah asmara cinta mekar sewangi dulu
Ku harap engkau maafkanlah diri ku
Aku bersalah mempermainkan mu
Ooo… Dalam sensara

Video Klip Maafkan Aku Utopia

ProfHariz : Amacam lagu Maafkan Aku Afie Utopia ? Terbaik di suria fm suria cinta

Comments

Komen Pembaca

Your email address will not be published. Required fields are marked *